ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه سرگشاده شبکه زنان افغان به حامد کرزی

<p>شبکه زنان افغان در نامه&zwnj;ای سرگشاده به حامد کرزی خواستار توقف فوری خشونت&zwnj;ها علیه زنان افغان شد.&nbsp;این نهاد در نامه خود به کرزی گفته است که باید هرچی زود&zwnj;تر هدایات اساسی و لازم برضد نابرابری و ظلم علیه زنان از سوی ریاست جمهوری صادر شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شبکه زنان افغان هشدار داد که اگر به این درخواستشان توجهی صورت نگیرد، اعتراض&zwnj;های مدنی خود را گسترش خواهد داد.</p> <p><br /> همچنین تعدادی از زنان افغان در اعتراض به افزایش موارد خشونت در برابر زنان در این کشور در روز دوم ژانویه در کابل راه&zwnj;پیمایی کردند. این تظاهرات از سوی سازمان زنان جوانان برای تغییر سازماندهی شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در قطعنامه که از سوی این زنان در ختم راه&zwnj;پیمایی صادر شد از حکومت افغانستان انتقاد شده است که در زمینهٔ بازداشت و مجازات افراد که در خشونت در مقابل زنان و دختران در این کشور دست دارند، اقدامات لازم را انجام نداده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <div class="media_embed" height="315px" width="560px"> <iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="315px" src="http://www.youtube.com/embed/hdfL9BD80XM?rel=0" width="560px"></iframe></div> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>منبع</strong>: حساب کاربری <a href="http://www.youtube.com/watch?v=hdfL9BD80XM">رادیو آزادی افغانستان</a> و &nbsp;<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ROl9o0rYibs">تلوزیون نگاه</a> در تارنمای یوتیوب</p> <p>&nbsp;</p>

شبکه زنان افغان در نامه‌ای سرگشاده به حامد کرزی خواستار توقف فوری خشونت‌ها علیه زنان افغان شد. این نهاد در نامه خود به کرزی گفته است که باید هرچی زود‌تر هدایات اساسی و لازم برضد نابرابری و ظلم علیه زنان از سوی ریاست جمهوری صادر شود.

شبکه زنان افغان هشدار داد که اگر به این درخواستشان توجهی صورت نگیرد، اعتراض‌های مدنی خود را گسترش خواهد داد.

همچنین تعدادی از زنان افغان در اعتراض به افزایش موارد خشونت در برابر زنان در این کشور در روز دوم ژانویه در کابل راه‌پیمایی کردند. این تظاهرات از سوی سازمان زنان جوانان برای تغییر سازماندهی شده بود.

در قطعنامه که از سوی این زنان در ختم راه‌پیمایی صادر شد از حکومت افغانستان انتقاد شده است که در زمینهٔ بازداشت و مجازات افراد که در خشونت در مقابل زنان و دختران در این کشور دست دارند، اقدامات لازم را انجام نداده است.

منبع: حساب کاربری رادیو آزادی افغانستان و  تلوزیون نگاه در تارنمای یوتیوب

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.