ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش برای قتل بازپرس ویژه قتل در تهران

پلیس تهران در تلاش است مردان موتور سواری را که به جان بازپرس ویژه قتل تهران سوءقصد کردند دستگیر کند. او از ناحیه جمجمه به شدت آسیب دیده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

پلیس تهران تلاش می‌کند مردان موتور سواری که پس از سوءقصد به جان بازپرس ویژه قتل تهران از محل گریخته‌اند را بازداشت کند.  

تصویری از عباس بخشوده در سال‌های جوانی

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه جوان، ساعت‌۲۰:۳۰ شامگاه دوشنبه بیستم مرداد به مأموران پلیس خبر رسید، دو مرد موتور سوار مرد میانسالی را در حوالی خیابان فدائیان اسلام به شدت زخمی کرده و از محل گریخته‌اند.

پس از آن تیمی از مأموران کلانتری ‌۱۳۱ شهر ری راهی محل حادثه شدند و در کوچه‌ای کنار یک خودرو با پیکر زخمی مرد میانسالی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات جسم سختی به سرش به شدت زخمی شده بود. مأموران پلیس همزمان با انتقال مرد زخمی برای درمان به بیمارستان تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

مرد زخمی از قضات با سابقه به نام عباس بخشوده است و در حال حاضر بازپرس شعبه هفتم و بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران است. 

تصویری از عباس بخشوده در میانسالی

بر اساس تحقیقات کارآگاهان پلیس ‌آگاهی، قاضی بخشوده شب حادثه کشیک دادسرای مرکز بود. او دقایقی قبل از حادثه از خانه‌اش که در همان نزدیکی محل حادثه است، برای رفتن به دادسرای مرکز خارج شده است. بخشوده قصد داشته سوار ماشین‌اش شود که در تاریکی شب موتورسیکلتی که به نظر می‌رسد دو سرنشین داشته به او نزدیک شده و از پشت سر سرنشین آن به او حمله کرده است.

طبق بررسی‌های فنی و تحقیقات میدانی عاملان حادثه با جسم سخت و سنگین نامشخصی به سر بخشوده دو ضربه زده‌اند. در پی این ضربه‌ها سر قاضی بخشوده به شدت زخمی شد و روی زمین افتاد و پس از آن ضاربان به سرعت از محل فرار کردند. 

عاملان سوء‌قصد در تاریکی شب به بخشوده حمله کرده و برای اینکه شناسایی نشوند پلاک موتورسیکلت را مخدوش کرده و چهره خود را پوشانده بودند.

یکی از شاهدان حادثه به مأموران پلیس گفت:

«ساعت نزدیک ۲۰:۳۰ بود که من در حال عبور از محل بودم که متوجه موتورسیکلتی شدم که به نظر می‌رسید دو سرنشین دارد. من متوجه چهره آن‌ها نشدم، اما دیدم که موتورسیکلت به مردی که در کنار خودرویی بود نزدیک شد و ناگهان چند ضربه به سر او زدند و به سرعت از محل گریختند. پس از آن بلافاصله خودم را به مردی که به او سوء قصد شده بود، رساندم که دیدم از ناحیه سر زخمی شده و روی زمین افتاده است. سپس با اداره پلیس و اورژانس تماس گرفتم و حادثه را اطلاع دادم.» 

به گفته پزشکان معالج قاضی بخشوده از ناحیه جمجمه به شدت آسیب دیده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان است.

گفته می‌شود بخشوده از جمله بازپرس‌هایی است که در چند حادثه قتل‌های اخیر در تهران به عنوان بازپرس ویژه قتل حضور داشته است. برای نمونه او بازپرس قتلی بود که خردادماه در تهران رخ داد. در این قتل مردی جوان، پسر خاله‌اش را به ‌همراه همسر و دختر کوچک‌شان به قتل رساند و به قتل خود اعتراف کرد. 

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.