ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رشوه ۶۵ میلیارد تومانی قالیباف: معاونت حقوقی مجلس از سه خبرنگار شکایت کرد

قالیباف پس از آنکه میرسلیم از پرداخت رشوه‌اش در زمانی که شهردار تهران بود پرده برداشت از سه خبرنگار شکایت کرده است. او به نمایندگان رشوه داده بود تا به طرح تحقیق و تفحص از شهرداری رای ندهند.

معاونت حقوقی مجلس از سه «فعال رسانه‌ای» که افشاگری مصطفی میرسلیم در باره پرداخت رشوه محمدباقر قالیباف را پوشش خبری دادند، شکایت کرد.

محمدباقر قالیباف، نشسته بر کرسی ریاست مجلس یازدهم

روزنامه‌های ایران از شکایت معاون حقوقی مجلس از میرسلیم و سه خبرنگار خبر دادند. میرسلیم هفته گذشته گفته بود قالیباف سال ۱۳۹۵، زمانی که شهردار تهران بود، ۶۵ میلیارد تومان رشوه پرداخت کرد تا طرح تحقیق و تفحص از شهرداری رای نیاورد.

نزدیکان قالیباف این اظهارات را «دروغ» و «تهمت» خوانده‌اند و سعید احدیان که «دستیار سیاسی» قالیباف معرفی شده، پیشتر گفته بود: «مسئولان قضائی در حال پیگیری تهمت‌های ناروای آقای میرسلیم به رئیس و برخی دیگر از نمایندگان مجلس هستند».

حالا روزنامه اعتماد به نقل از سایت «مشرق» که به نهادهای امنیتی نزدیک است، از شکایت معاونت حقوقی مجلس از سه خبرنگار به نام‌های یاشار سلطانی، صدرا محقق و وحید اشتری خبر داده است.

سلطانی پیش از این به دلیل افشاگری در باره واگذاری املاک شهرداری تهران در دوره قالیباف تحت پیگرد قضایی قرار گرفته بود. محقق خبرنگار روزنامه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان است و وحید اشتری هم از «فعالان رسانه‌ای» نزدیک به اصول‌گرایانی که خود را «عدالت‌خواه» می‌نامند.

معاونت حقوقی مجلس در شرایطی از سه خبرنگار و میرسلیم شکایت کرده که سخنگوی قوه قضاییه گفته است: گزارش ارسالی میرسلیم به دستگاه قضایی در حال بررسی است و یک نماینده سابق مجلس در این رابطه بازداشت شده است. او نام این نماینده را فاش نکرد اما روزنامه اعتماد هفته گذشته ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده پیشین یزد را نماینده سابقی که در ارتباط با دریافت رشوه بازداشت شده است معرفی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    وقتی صاحب خانه ای بجای اینکه درب خانه اش را برای افراد ناباب ودزد وزورگیرها با چند قفل محافظت کند که به خانه اش ورود نکنند به عمد ویا ساده لوئی درب خانه اش را بازمی گذارد فقط برای درامان ماندن وحفظ جانش خود را دراتاقی هرچند کوچک درزیرمین خانه اش محبسوس کند و چه با بی خیالی وچه با بی خیالی وادارشده ازپنچره زمین مشاهده کند که چگونه داروندارش را دزدها با خودشان می برند و برحسب تخیلاتش تصور می کند که باخالی کردن خانه اش دزدها خانه اش را ترک خواهند وازاتقک زیر زمین رهائی خواهد یافت ولی تصوری جهل وباطل کرده است که دزدها نتنها مال ومنالش را دزدیند بلکه صاحب خانه اش هم شده اند وتنها لطفی که بهش کرده اند زیرزمین نشین بودن وی بوده است !! اقشارچپاولرگران هیولائی که ازحد شمارش خارج است ازکشورهای بیگانه ویا کرات آسمانی دیگری به ایران وارد نشده اند بلکه خرده دزدها وکلاهبرداری بودند زیرزمین نشینی مردم ایران و دفاع نکردن ازکشورشان و تقدیم کشوربه آنها سبب شد که ازمارمولکی به سوسمارهای انچنانی تبدیل شوند وهمچنان هم رشد ونموهای انچنانی کرده ومی کنند...نمونه بارزی دیگر هم درافغانستان سالهای سال بوقوع پیوستته است کهمردم افغانستان بجای دفاع ازکشورشان ومحو ونابود کردن طالیبان والقاعده آنها هم پذیرفتند که باید برای حفظ جانشان هم شده زیرزمین نشینی درافغنستان را بپذیرند وکشوررا به طالیبان و القاعده تقدیم کنند ...تازمانی که مردم این کشورها با هروسیله وابزاری بپا نخیزند و ازکشورشان دفاع نکنند واین اقشاررا محو ونابود نکنند روزگاربه همین منوال خواهد گذشت ..قایلباف ها واقشاردزد ها وچپاولگرهای طالیبانی آخوندی درایران این امربرآنها مشتبح شده است که کشورودارائی های کشورمتعلق به آنها بوده ومی باشد واصلا" روشوه دادن را نمی پذیرند زیراکه برای روان شدن سریع اموری درققدری بذل وبخشش کرده اند !!! روشوه دادن میلیونی ومیلیاردی یک فرد دزدقهار باید درتصاحب املاک وغیره ای بوده باشد که ده وصدها بارارزشش از مقادیر روشوه ای بالاتربوده باشد !! این درشرایطی بوده است که مردمان شهرستان هاودهات ها ازکمبودهای آنچنانی داد وفغان ها سرداده ومیدهند !!!