ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

راه‌اندازی پلیس افتخاری برای همکاری با یگان ویژه

<p dir="RTL">فرمانده نیروی انتظامی ایران از راه&zwnj;اندازی &quot;پلیس افتخاری&quot; به منظور همکاری با یگان ویژه نیروی انتظامی در دوران انتخابات سال آینده خبر داد.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش تارنمای خبری پلیس ایران امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، اسماعیل احمدی&zwnj;مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت<span dir="LTR">&quot; :</span>برای نخستین بار پلیس افتخاری و واحدهای مردمی در کنار یگان ویژه برای انجام ماموریت&zwnj;های نوروزی و &nbsp;انتخابات سال آینده &nbsp;وارد عمل می&zwnj;شوند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">در اغلب تجمع&zwnj;های خیابانی ایران علاوه بر نیروهای رسمی پلیس و سپاه٬ شماری از افراد موسوم به &quot;لباس شخصی&quot; نیز در سرکوب معترضان مشارکت دارند. به نظر می&zwnj;رسید راه&zwnj;اندازی آنچه &quot;پلیس افتخاری&quot; عنوان شده در راستای سازماندهی لباس شخصی&zwnj;ها باشد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">فرمانده نیروی انتظامی ایران: برای نخستین بار پلیس افتخاری و واحدهای مردمی در کنار یگان ویژه برای انجام ماموریت&zwnj;های نوروزی و انتخابات سال آینده &nbsp;وارد عمل می&zwnj;شوند</p> </blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">فرمانده نیروی انتظامی همچنین از راه&zwnj;اندازی <span dir="LTR">&quot;</span>قرار&zwnj;گاه ظفر&quot; به فرماندهی حسن کرمی، فرمانده یگان&zwnj;های ویژه پاسداران ناجا خبر داد و تأکید کرد:<span dir="LTR"> </span>&quot;امسال برای نخستین بار با هدایت و انجام آموزش&zwnj;های تخصصی از سوی یگان ویژه، از تمامی ظرفیت&zwnj;های آموزشی و ستادی برای ماموریت&zwnj;های پیش رو &zwnj;&zwnj;&zwnj;نهایت استفاده را می&zwnj;کنیم.<span dir="LTR">&quot;</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;وی یگان ویژه را از عناصر اصلی &quot;اقتدار نظام&quot; برای روزهای نیاز و آماده برای &quot;حمایت از مردم، امنیت، آرامش و مبارزه با مخلان نظم&quot; دانست و &nbsp;گفت که &quot;یگان ویژه یگانی &quot;خشن برای برخورد با مردم&quot; &nbsp;نیست.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">یگان&zwnj;های ویژه نیروی انتظامی از جمله&nbsp; نیروهایی بودند که در اعتراضات خیابانی پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال&nbsp; ۱۳۸۸ نقش مهمی در سرکوب معترضان داشتند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">احمدی&zwnj;مقدم از اعتراض&zwnj;های مردمی پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان &quot;فتنه سال ۸۸&quot; یاد کرد و افزود: <span dir="LTR">&ldquo;</span>برنامه جدید دشمن برای انتخابات سال آینده افزایش فشارهای اقتصادی است تا از این طریق اوضاع داخلی کشور را متشنج کند. <span dir="LTR">&ldquo;</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گفته این مقام مسئول در نیروی انتظامی ایران، یگان&zwnj;های ویژه پاسداران ناجا در &quot;فتنه سال ۸۸&quot; لبه جلویی مبارزه بودند. &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

فرمانده نیروی انتظامی ایران از راه‌اندازی "پلیس افتخاری" به منظور همکاری با یگان ویژه نیروی انتظامی در دوران انتخابات سال آینده خبر داد.

به گزارش تارنمای خبری پلیس ایران امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت" :برای نخستین بار پلیس افتخاری و واحدهای مردمی در کنار یگان ویژه برای انجام ماموریت‌های نوروزی و  انتخابات سال آینده  وارد عمل می‌شوند."

در اغلب تجمع‌های خیابانی ایران علاوه بر نیروهای رسمی پلیس و سپاه٬ شماری از افراد موسوم به "لباس شخصی" نیز در سرکوب معترضان مشارکت دارند. به نظر می‌رسید راه‌اندازی آنچه "پلیس افتخاری" عنوان شده در راستای سازماندهی لباس شخصی‌ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از راه‌اندازی "قرار‌گاه ظفر" به فرماندهی حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران ناجا خبر داد و تأکید کرد: "امسال برای نخستین بار با هدایت و انجام آموزش‌های تخصصی از سوی یگان ویژه، از تمامی ظرفیت‌های آموزشی و ستادی برای ماموریت‌های پیش رو ‌‌‌نهایت استفاده را می‌کنیم."

 وی یگان ویژه را از عناصر اصلی "اقتدار نظام" برای روزهای نیاز و آماده برای "حمایت از مردم، امنیت، آرامش و مبارزه با مخلان نظم" دانست و  گفت که "یگان ویژه یگانی "خشن برای برخورد با مردم"  نیست.

یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از جمله  نیروهایی بودند که در اعتراضات خیابانی پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال  ۱۳۸۸ نقش مهمی در سرکوب معترضان داشتند.

احمدی‌مقدم از اعتراض‌های مردمی پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان "فتنه سال ۸۸" یاد کرد و افزود: “برنامه جدید دشمن برای انتخابات سال آینده افزایش فشارهای اقتصادی است تا از این طریق اوضاع داخلی کشور را متشنج کند. “

به گفته این مقام مسئول در نیروی انتظامی ایران، یگان‌های ویژه پاسداران ناجا در "فتنه سال ۸۸" لبه جلویی مبارزه بودند.  

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    پلیس افتخاری نام دیگر آدمکشانی ست که به لباس شخصی معروف بودند. و معروف هستند.