ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش تصویری از آتش‌سوزی در اردوگاه پناهجویی موریا

اردوگاه پناهجویی موریا در جزیره لسبوس یونان در آتش سوخت. در این آتش‌سوزی پناهجویان بسیاری به جنگل‌های اطراف اردوگاه پناه بردند. با چندین آتش‌سوزی‌ در طول شب گذشته، سه‌شنبه ۱۸ شهریور / ۸ سپتامبر اوضاع در اردوگاه پناهجویان موریا در جزیره لسبوس یونان وخیم شد. تقریباً تمامی اردوگاه در آتش سوخت. این آتش‌سوزی‌ها در ساعات نخستین صبح چهارشنبه و با وزش باد تا ۷۰ کیلومتر در ساعت شدت گرفت. عکس‌‌ها ارسالی از نیلوفر قاضی خانی

اردوگاه پناهجویی موریا در جزیره لسبوس یونان در آتش سوخت. در این آتش‌سوزی پناهجویان بسیاری به جنگل‌های اطراف اردوگاه پناه بردند.
با چندین آتش‌سوزی‌ در طول شب گذشته، سه‌شنبه ۱۸ شهریور / ۸ سپتامبر اوضاع در اردوگاه پناهجویان موریا در جزیره لسبوس یونان وخیم شد. تقریباً تمامی اردوگاه در آتش سوخت. این آتش‌سوزی‌ها در ساعات نخستین صبح چهارشنبه و با وزش باد تا ۷۰ کیلومتر در ساعت شدت گرفت. عکس‌‌های زیر از نیلوفر قاضی خانی، شاهد عینی‌ست که خود ساکن یکی دیگر از اردوگاه‌های ویژه اسکان پناهجویان در جزیره لسبوس به نام «کاراتپه» است.

[sliderpro id="1079"]

به گزارش رسانه‌های یونان، پس از آتش گرفتن کانتینرهای محل سکونت پناهجویان، مقام‌های مسئول تخلیه اردوگاه را آغاز کردند. از تلفات انسانی در این رویداد هنوز گزارشی منتشر نشده است.
اردوگاه موریا سال‌هاست که بیش از حد ظرفیت خود پناهجو دارد. بر اساس آخرین گزارش‌های وزارت مهاجرت یونان، حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ پناهجو در آنجا زندگی می‌کردند. ظرفیت این اردوگاه تنها دو هزار و ۸۰۰ نفر است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.