ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زنان معتاد در ایران

<p>بر اساس آمارهای دولتی نزدیک به ۲۷۰ هزار زن در ایران معتاد هستند در حالی که گزارش&zwnj;های غیر رسمی از رقمی بیش از این تعداد و نیز رشد مصرف مواد مخدر در بین زنان تحصیلکرده وآرایشگاه&zwnj;های زنانه خبر می&zwnj;دهند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>روزنامه &laquo;قانون&raquo; یکشنبه ۲۹ بهمن&zwnj;ماه از روند رو به رشد مصرف شیشه میان زنان در ایران خبر داد و نوشت: &laquo;با استناد به گزارش&zwnj;های ستاد مبارزه با مواد مخدر از یک میلیون و ۳۲۵ هزار معتاد رسمی در ایران، نزدیک به ۲۷۰ هزار تن زن هستند این در حالی است که آمارهای غیررسمی بیش از این رقم تخمین زده می&zwnj;شوند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <table align="left" border="0" cellpadding="1" cellspacing="1" style="width: 230px;"> <tbody> <tr> <td class="rtecenter"> <p>●در همین زمینه:<br /> <a href="http://zamanehdev.redbee.nl/u/?p=24609">آمار دولتی:</a></p> <p><a href="http://zamanehdev.redbee.nl/u/?p=24609">۲۷۰ هزار زن در ایران معتاد هستند</a><br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p>ابراهیم رفیعی٬ عضو آکادمی روان&zwnj;پزشکان اعتیاد آمریکا نیز بهمن&zwnj;ماه سال جاری به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته بود: &laquo;پیش از این ۸۵ درصد از معتادان مرد و ۱۵ درصد زن بودند، اما اکنون آمار اعتیاد زنان در حال افزایش است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همین حال، حسین مؤیدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دی&zwnj;ماه سال گذشته در سخنانی گفته بود: &laquo;در هر دقیقه دوکیلو مواد مخدر در ایران کشف می&zwnj;شود و در هر ساعت، ۳۰ فروشنده مواد مخدر و معتاد دستگیر می&zwnj;شوند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>با این وجود، قیمت مواد مخدر هم روز به روز در ایران ارزان&zwnj;تر می&zwnj;شود.</p> <p>گذری داریم در عکس&zwnj;هایی که خانم اشرف طباطبایی از زنان معتاد در ایران گرفته است.</p> <p>&nbsp;</p>

بر اساس آمارهای دولتی نزدیک به ۲۷۰ هزار زن در ایران معتاد هستند در حالی که گزارش‌های غیر رسمی از رقمی بیش از این تعداد و نیز رشد مصرف مواد مخدر در بین زنان تحصیلکرده وآرایشگاه‌های زنانه خبر می‌دهند.

روزنامه «قانون» یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه از روند رو به رشد مصرف شیشه میان زنان در ایران خبر داد و نوشت: «با استناد به گزارش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر از یک میلیون و ۳۲۵ هزار معتاد رسمی در ایران، نزدیک به ۲۷۰ هزار تن زن هستند این در حالی است که آمارهای غیررسمی بیش از این رقم تخمین زده می‌شوند.»

ابراهیم رفیعی٬ عضو آکادمی روان‌پزشکان اعتیاد آمریکا نیز بهمن‌ماه سال جاری به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته بود: «پیش از این ۸۵ درصد از معتادان مرد و ۱۵ درصد زن بودند، اما اکنون آمار اعتیاد زنان در حال افزایش است.»

در همین حال، حسین مؤیدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دی‌ماه سال گذشته در سخنانی گفته بود: «در هر دقیقه دوکیلو مواد مخدر در ایران کشف می‌شود و در هر ساعت، ۳۰ فروشنده مواد مخدر و معتاد دستگیر می‌شوند.»

با این وجود، قیمت مواد مخدر هم روز به روز در ایران ارزان‌تر می‌شود.

گذری داریم در عکس‌هایی که خانم اشرف طباطبایی از زنان معتاد در ایران گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.