ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان‌باختگان کرونا در آمریکا از ۲۰۰ هزار نفر عبور کرد

ترامپ در آغاز همه‌گیری پیش‌بینی کرده بود که تعداد قربانیان از ۶۵ هزار نفر فراتر نمی‌رود. انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی تعداد قربانیان کرونا در آمریکا به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینز، تا پایان روز سه‌شنبه ۲۲ سپتامبر/ یکم مهر تعداد جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا از ۲۰۰ هزار نفر گذشت. به این ترتیب آمریکا از نظر تعداد جان‌باختگان کرونا در صدر کشورهای جهان قرار گرفت.

جان‌باختگان کرونا در آمریکا از ۲۰۰ هزار نفر عبور کرد

تعداد جان‌باختگان بیماری کووید-۱۹ در جهان نیز از مرز ۹۶۷ هزار نفر عبور کرد و تعداد مبتلایان به بیش از ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید.

بسیاری از ناظران در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در جهان پیش‌بینی کرده بودند که تعداد جان‌باختگان در اثر ابتلا به کووید-۱۹ در آمریکا از ۶۵ هزار نفر فراتر نمی‌رود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اواسط آوریل سال جاری اعلام کرده بود که تعداد جان‌باختگان کووید-۱۹ در آمریکا حداکثر ۶۵ هزار نفر خواهد بود. در ماه مه ترامپ از ۱۰۰ هزار کشته صحبت کرد. هفته گذشته ترامپ گفت دولت او در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا «بسیار عالی» عمل کرده است.

دانشگاه واشنگتن اوایل سپتامبر پیش‌بینی کرد که ممکن است در آمریکا تا پایان سال جاری میلادی ۴۰۰ هزار نفر در اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست بدهند. اخیراً هر روز ابتلای قطعی بیش از ۴۰ هزار نفر از شهروندان آمریکایی به کووید-۱۹ شناسایی می‌شود و به ثبت می‌رسد. کارشناسان می‌گویند برای مهار همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا می‌بایست تعداد روزانه مبتلایان به زیر ۱۰ هزار نفر کاهش بیابد.

در حال حاضر برزیل با ۱۳۷ هزار جان‌باخته کووید-۱۹بعد از آمریکا در جایگاه دوم جهان قرار دارد. هند با ۸۹ هزار قربانی در جایگاه سوم. پرو، اسپانیا و بلژیک نیز بیشترین تعداد قربانیان را گزارش داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.