ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ضيا نبوی به مکانی نامعلوم منتقل شد

<p>ضيا نبوی، فعال دانشجويی زندانی در ايران پس از حضور در دادگاه به &quot;مکانی نامعلوم منتقل شد.&quot;</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه، وی روز سه&zwnj;شنبه ۱۵ اسفند جاری از زندان اهواز به دادگاه منتقل شده اما پس از دادگاه دوباره به زندان بازگردانده نشده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>کلمه احتمال داده که اين فعال دانشجويی به سلول انفرادی در اداره اطلاعات اهواز منتقل شده باشد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ضيا نبوی، به اتهام &quot;همکاری با سازمان مجاهدين خلق&quot; به ۱۰ سال حبس در تبعيد محکوم شده است. نبوی اين اتهام را رد کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بر پايه اين گزارش &quot;در جريان انتقال اين فعال دانشجويی، کليه وسايل او مورد بازرسی و جست&zwnj;وجو قرار گرفته و تمام دست&zwnj;نوشته&zwnj;های او نيز توسط مأموران ضبط شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>تارنمای کلمه نوشت نامه اخير ضيا نبوی در نقد حکم اعدام يکی از فعالان مسالمت&zwnj;جوی عرب به نام محمدعلی عموری در انتقال او به دادگاه انقلاب اهواز و اداره اطلاعات اين شهر بی&zwnj;ارتباط نيست</p> </blockquote> <p>کلمه نوشته است: &quot;از آخرين نوشته&zwnj;های سيدضيا نبوی، نامه اخير او در نقد حکم اعدام يکی از فعالان مسالمت&zwnj;جوی عرب به نام محمدعلی عموری است، نکته&zwnj;ای که احتمال داده می&zwnj;شود در انتقال او به دادگاه انقلاب اهواز و اداره اطلاعات اين شهر بی&zwnj;ارتباط نباشد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمدعلی عموری&zwnj;نژاد به همراه چهار نفر ديگر به اعدام محکوم شده&zwnj;اند. اين پنج زندانی همگی از اعضای فعال مؤسسه علمی- فرهنگی الحوار (بە معنای گفت&zwnj;وگو) بوده&zwnj;اند که در بهمن و اسفند ۱۳۸۹ دستگير شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به&zwnj;گفته نهادهای مدافع حقوق بشر اين پنج زندانی پس از اين&zwnj;که ماه&zwnj;ها در بازداشتگاه وزارت اطلاعات تحت شکنجه شديد بوده&zwnj;اند، به محاربه و انجام عمليات تروريستی متهم شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين در حالی است که تمامی آن&zwnj;ها، در جلسه دادگاه اعلام کرده&zwnj;اند اعترافاتی که از آنان اخذ شده تحت شکنجه بوده و به هيچ&zwnj;وجه صحت ندارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

ضيا نبوی، فعال دانشجويی زندانی در ايران پس از حضور در دادگاه به "مکانی نامعلوم منتقل شد."

به گزارش تارنمای کلمه، وی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند جاری از زندان اهواز به دادگاه منتقل شده اما پس از دادگاه دوباره به زندان بازگردانده نشده است.

کلمه احتمال داده که اين فعال دانشجويی به سلول انفرادی در اداره اطلاعات اهواز منتقل شده باشد.

ضيا نبوی، به اتهام "همکاری با سازمان مجاهدين خلق" به ۱۰ سال حبس در تبعيد محکوم شده است. نبوی اين اتهام را رد کرده است.

بر پايه اين گزارش "در جريان انتقال اين فعال دانشجويی، کليه وسايل او مورد بازرسی و جست‌وجو قرار گرفته و تمام دست‌نوشته‌های او نيز توسط مأموران ضبط شده است."

تارنمای کلمه نوشت نامه اخير ضيا نبوی در نقد حکم اعدام يکی از فعالان مسالمت‌جوی عرب به نام محمدعلی عموری در انتقال او به دادگاه انقلاب اهواز و اداره اطلاعات اين شهر بی‌ارتباط نيست

کلمه نوشته است: "از آخرين نوشته‌های سيدضيا نبوی، نامه اخير او در نقد حکم اعدام يکی از فعالان مسالمت‌جوی عرب به نام محمدعلی عموری است، نکته‌ای که احتمال داده می‌شود در انتقال او به دادگاه انقلاب اهواز و اداره اطلاعات اين شهر بی‌ارتباط نباشد."

محمدعلی عموری‌نژاد به همراه چهار نفر ديگر به اعدام محکوم شده‌اند. اين پنج زندانی همگی از اعضای فعال مؤسسه علمی- فرهنگی الحوار (بە معنای گفت‌وگو) بوده‌اند که در بهمن و اسفند ۱۳۸۹ دستگير شدند.

به‌گفته نهادهای مدافع حقوق بشر اين پنج زندانی پس از اين‌که ماه‌ها در بازداشتگاه وزارت اطلاعات تحت شکنجه شديد بوده‌اند، به محاربه و انجام عمليات تروريستی متهم شدند.

اين در حالی است که تمامی آن‌ها، در جلسه دادگاه اعلام کرده‌اند اعترافاتی که از آنان اخذ شده تحت شکنجه بوده و به هيچ‌وجه صحت ندارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.