ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد و زنان

<p>سفر احمدی&zwnj;نژاد به ونزوئلا و شرکت در تشییع جنازه هوگو چاوز بدون حاشیه نبود.&nbsp; عکس احمدی&zwnj;نژاد که مادر&nbsp; چاوز را به تسلی در آغوش گرفته، در رسانه&zwnj;ها و شبکه&zwnj;های اجتماعی بازتاب پیدا کرد و بلافاصله مخالفان احمدی&zwnj;نژاد هم واکنش نشان دادند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور حکومت اسلامی متذکر شد: &laquo;گویا شما نمی&zwnj;توانید تفکیکی بین شخصیت حقوقی و حقیقیتان قائل شوید که اقدام به بغل کردن مادر و دختر رئیس جمهور ونزوئلا می&zwnj;کنید.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی در پایان خاطر نشان کرد: &laquo;چنین مسئله روشنی نیاز به درک عمیقی از معارف دینی ندارد و هر تازه مسلمانی هم به خوبی می&zwnj;داند که مرزبندی بین محرم و نامحرم در اسلام چگونه است؟&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>حجت الاسلام محمدرضا میرتاج&zwnj;الدینی معاون رئیس جمهور در گفت&zwnj;وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره عکس&zwnj;های جنجالی منتشر شده از رئیس&zwnj;جمهور در مراسم تشییع هوگو چاوز گفت:&nbsp; &laquo;رئیس&zwnj;جمهور فقط می&zwnj;خواست به ابراز احساسات مادر چاوز پاسخ دهد. مصافحه&zwnj;ای درکار نبود.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به عکس&zwnj;های خبرساز و حاشیه&zwnj;ساز احمدی&zwnj;نژاد با زنان نگاه می&zwnj;کنیم.</p> <p>&nbsp;</p> <p>باید گفت این دست دادن با زنان یا در آغوش گرفتن یک مادر داغدیده به تسلی نیست که ایراد دارد. این حکومت اسلامی&zwnj;ست که ایراد دارد.</p>

سفر احمدی‌نژاد به ونزوئلا و شرکت در تشییع جنازه هوگو چاوز بدون حاشیه نبود.  عکس احمدی‌نژاد که مادر  چاوز را به تسلی در آغوش گرفته، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد و بلافاصله مخالفان احمدی‌نژاد هم واکنش نشان دادند.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور حکومت اسلامی متذکر شد: «گویا شما نمی‌توانید تفکیکی بین شخصیت حقوقی و حقیقیتان قائل شوید که اقدام به بغل کردن مادر و دختر رئیس جمهور ونزوئلا می‌کنید.»

وی در پایان خاطر نشان کرد: «چنین مسئله روشنی نیاز به درک عمیقی از معارف دینی ندارد و هر تازه مسلمانی هم به خوبی می‌داند که مرزبندی بین محرم و نامحرم در اسلام چگونه است؟»

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره عکس‌های جنجالی منتشر شده از رئیس‌جمهور در مراسم تشییع هوگو چاوز گفت:  «رئیس‌جمهور فقط می‌خواست به ابراز احساسات مادر چاوز پاسخ دهد. مصافحه‌ای درکار نبود.»

به عکس‌های خبرساز و حاشیه‌ساز احمدی‌نژاد با زنان نگاه می‌کنیم.

باید گفت این دست دادن با زنان یا در آغوش گرفتن یک مادر داغدیده به تسلی نیست که ایراد دارد. این حکومت اسلامی‌ست که ایراد دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.