ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی کارگران صنایع فلزی در مقابل استانداری تهران

<p>صدها تن از کارگران و بازنشستگان صنايع فلزی ايران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و بيمه معوقه خود در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کرده&zwnj;اند<span dir="LTR">.</span></p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش راديو زمانه، بامداد امروز، يکشنبه ۲۰ اسفندماه، شماری از کارگران و بازنشستگاه صنايع فلزی ايران، برای چندمين بار طی يک سال گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و بيمه معوقه خود&nbsp; و بی&zwnj;توجهی مسئولان دولتی دست به تجمع اعتراضی زده&zwnj;اند<span dir="LTR">.</span></p> <div> &nbsp;</div> <div> اين تجمع در خيابان طالقانی و روبه&zwnj;روی ساختمان شماره دو استانداری تهران برگزار می&zwnj;شود و معترضان با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهای اعتراضی خواستار رسيدگی مسئولان دولتی به مطالبات خود هستند<span dir="LTR">.</span></div> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">کارگران و بازنشستگان صنايع فلزی ايران پيش از اين نيز بارها در مقابل ساختمان وزارت&zwnj;خانه&zwnj;های دولتی تجمع&zwnj;های اعتراضی را برگزار کرده و هر بار با وعده مسئولان به تجمع خود پايان داده بودند</p> </blockquote> <p dir="RTL">کارگران و بازنشستگان صنايع فلزی ايران پيش از اين نيز بارها در مقابل ساختمان وزارت&zwnj;خانه&zwnj;های دولتی تجمع&zwnj;های اعتراضی را برگزار کرده و هر بار با وعده مسئولان به تجمع خود پايان داده بودند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">در آخرين تجمع که مهرماه گذشته انجام شد، بيش از ۶۰۰ کارگر صنايع فلزی ايران در اعتراض به بی&zwnj;توجهی مسئولان دولتی و مديران کارخانه در خصوص پرداخت مطالبات و معوقات حقوقی&zwnj;شان، در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کرده بودند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">این کارگران به پرداخت نشدن حقوق و بيمه معوقه از سوی مالکان کارخانه های صنايع فلزی يک و دو با گذشته چندين ماه از وعده مسئولان معترض بودند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">گفته می&zwnj;شود که در آخرين تجمع کارگران، يکی از مالکان کارخانه در وزارت صنايع در محل حضور يافته و با دادن چک برای پرداخت بدهی&zwnj;های کارخانه به کارگران، اين تجمع خاتمه يافته بود اما کارگران معترض می&zwnj;گويند که &quot;متاسفانه چک دريافتی نقد نشد و کارگران به بخش اعظمی از مطالبات حقوقی خود نرسيدند<span dir="LTR">.&quot;</span></p>

صدها تن از کارگران و بازنشستگان صنايع فلزی ايران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و بيمه معوقه خود در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کرده‌اند.

به گزارش راديو زمانه، بامداد امروز، يکشنبه ۲۰ اسفندماه، شماری از کارگران و بازنشستگاه صنايع فلزی ايران، برای چندمين بار طی يک سال گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و بيمه معوقه خود  و بی‌توجهی مسئولان دولتی دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.

کارگران و بازنشستگان صنايع فلزی ايران پيش از اين نيز بارها در مقابل ساختمان وزارت‌خانه‌های دولتی تجمع‌های اعتراضی را برگزار کرده و هر بار با وعده مسئولان به تجمع خود پايان داده بودند.

در آخرين تجمع که مهرماه گذشته انجام شد، بيش از ۶۰۰ کارگر صنايع فلزی ايران در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دولتی و مديران کارخانه در خصوص پرداخت مطالبات و معوقات حقوقی‌شان، در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کرده بودند.

این کارگران به پرداخت نشدن حقوق و بيمه معوقه از سوی مالکان کارخانه های صنايع فلزی يک و دو با گذشته چندين ماه از وعده مسئولان معترض بودند.

گفته می‌شود که در آخرين تجمع کارگران، يکی از مالکان کارخانه در وزارت صنايع در محل حضور يافته و با دادن چک برای پرداخت بدهی‌های کارخانه به کارگران، اين تجمع خاتمه يافته بود اما کارگران معترض می‌گويند که "متاسفانه چک دريافتی نقد نشد و کارگران به بخش اعظمی از مطالبات حقوقی خود نرسيدند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اندک اندک جمع یاران می رسد.