ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه کشته در جریان درگیری نیروهای پژاک با سپاه پاسداران در کردستان

در روزهای گذشته دو درگیری میان نیروهای سپاه پاسداران و حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) در کردستان به کشته شدن سه عضو پژاک و دستگیری یک عضو دیگر این حزب منجر شد.

در روزهای گذشته دو درگیری میان نیروهای سپاه پاسداران و حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) در کردستان به کشته شدن سه عضو پژاک و دستگیری یک عضو دیگر این حزب منجر شد.

درگیری سپاه پاسداران با پژاک

به دنبال کمین‌گذاری نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران در اطراف شهرهای کامیان و مریوان درگیری‌های شدیدی میان نیروهای حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) و سپاه پاسداران رخ داد.

به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان، چهارشنبە ۹ مهر در اطراف روستای «تیله‌کو» از توابع کامیاران و یک‌شنبه ۲۰ مهر در نزدیکی روستای «سلسی» از توابع شهرستان مریوان درگیری‌های شدیدی بین گروهی از نیروهای پژاک که در محاصره نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران به دام افتاده بودند، رخ داد. در جریان این دو درگیری‌ سه عضو پژاک کشته شدند. همچنین یک زن جوان از اعضای پژاک پس از زخمی شدن توسط نیروهای سپاه در درگیری روستای سلسی دستگیر شده است.

به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان نیروهای سپاه پاسداران اجساد این دو عضو پژاک را به سپاه مریوان منتقل و دیگر عضو زخمی را با تدابیر شدید امنیتی به بازداشتگاه «شهرام‌فر» سپاه پاسداران در سنندج منتقل کرده‌اند.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در کردستان، روز گذشته طی بیانیه‌ای وقوع دو درگیری در اطراف شهرهای کامیاران و مریوان را رسماً تایید کرد. 

بر اساس گزارش شبکه حقوق بشر کردستان، تعدادی از اهالی منطقه، از ضرب و شتم شدید عضو زخمی پژاک پس از دستگیری خبر داده‌اند. نیروهای سپاه پاسداران پس از این درگیری ارتفاعات و جنگل‌های اطراف محل درگیری را توپ‌باران کرده که موجب آتش‌سوزی بخشی از جنگل‌های این منطقه شده است.

هویت هیچ یک از اعضای پژاک در درگیری مریوان هنوز مشخص نیست، اما شبکه حقوق بشر کردستان، هویت فردی که در کامیاران کشته شد را «دانیال دوستی» معرفی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.