ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابراز همدردی ایرانیان با مردم افغانستان در پی حمله خونین به دانشگاه کابل

حمله به دانشگاه کابل با موجی از واکنش‌های بین‌المللی روبه‌رو شده است. در تهران و مشهد نیز گروهی از دانشجویان با حضور در مقابل سفارت و کنسولگری افغانستان با خانواده قربانیان حمله تروریستی ابراز همدردی کردند.

حمله به دانشگاه کابل با موجی از واکنش‌های بین‌المللی روبه‌رو شده است. گروهی از دانشجویان ایرانی و افغانستانی، پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ با حضور مقابل سفارت افغانستان در تهران با خانواده‌های قربانیان حمله تروریستی به دانشگاه کابل، ابراز همدردی کردند.
در تجمعی دیگر در مشهد جمعی از دانشجویان با حضور در مقابل کنسولگری افغانستان، حمله تروریستی به دانشگاه کابل را محکوم کردند. برج آزادی تهران نیز با اجرای برنامه نورپردازی سه بعدی (ویدئو مپینگ)، همبستگی و همدردی ایرانیان را با مردم افغانستان ابراز کرد.
دوشنبه ۲ نوامبر / ۱۲ آبان سه مهاجم مسلح به مرکز ملی آموزش‌های حقوقی دانشگاه کابل حمله کردند. این حمله که پنج‌ ساعت و نیم به درازا کشید ۲۲ کشته و ۲۷ زخمی برجای گذاشت.«شاخه خراسان» گروه «دولت اسلامی» (داعش) شامگاه دوشنبه با انتشار یک اطلاعیه و تصویری از دو نفر از «مهاجمان» اعلام کرد که حمله کار این گروه بوده است.

[sliderpro id="1112"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.