ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش ایران به خبر ترور نفر دوم القاعده در ایران: تکذیب می‌کنیم!

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به گزارش اخیر روزنامه نیویورک‌تایمز مبنی بر ترور نفر دوم گروه القاعده در ایران، هرگونه حضور اعضای این گروه در ایران را تکذیب کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سپاهی و مسلمان سابق از تهران

    در اینکه نیویورک تایمز راست و پدرست نوشته اصلا شکی درش نیست. ما و بسیاری در ایران بسیار قبل از نیویورک تایمز این ترور دوبل را می دانستیم. اما خبرنگاران داخلی را اخته کرده اند و آنها همانند همتایان خود در کشورهای دیگر نیستند تا بایستند و هزینه بدهند. همچنانکه مردم ایران هم نمی ایستند و هزینه نمی دهند و به توسری خوری ۱۴۰۰ ساله و این تب اسلام ناب ۴۲ ساله به شدت عادت کرده اند. برای همین جامعه دی ایران خودش شده خبرنگار و روزنامه نگار خودش. خبرنگاران داخل ایران و حتا خارج ایران قابل خرید و فروشند و البته پول نفت بوده و حالا هم هست تا با قیمتهای کم و زاد این و آنرا خرید و از جمله خبرنگاران را... و اما چرا تکذیب می کنند؟ پاسخ سر راستش این است که پس چه کنند!؟ اگر تائید کنند معنیش این است که از یک سو حکومت همدست طالبان است و پناه دهنده ی آنها! اگر هم رقابتی هست در کشتار ها ست تا هر کسی تعداد کشته های بیشتری را از غربی ها و کافرین و معاندین و اپوزیسیون و روشنفکران را و حمامهای خون را و ترورها به صندون پس انداز واریز کند. از میان اپوزیسیون ایرانی حکومت الله و اسلام ناب هم همین پس انداز را دارد. من خانواده هائی را می شناسم که دوبار عزادار نوجوانان کشته شده شان توسط رژیم ضد بشری اسلام ناب در ایرانند. اول اینکه فرزندشان را که ۱۵، ۱۸، ۱۹ ساله هستند را رژیک کشته و =عزادار دیگر اینکه نام و عکس فرزندشان را یک گروه تروریسیتی تصاحب ذکرده و هر چه زجه زدند که فرزند ما مجاهد نبوده و ...به جائی نرسیده. پس رقابت بین القاعده و طالبان و داعش و حکومت اسلامی واقعیتی ست که از زمان روی کار آمدن شیعیسم و خمینیسم اسلامیسم و رقابتها هم شروع شد و هر کسی به اندازه ی وسعش از آن بهره برد و هم از همدیگر بهره بردند و در جاهائی نیز یکدیگر را کشتند و... بنا بر حکومت فعلا القاعده و طالبان را در ایران نگه داشته. و اما مسئله دوم این است که اگر بپذیرد که اینان را موساد کشته آنوقت تائید خواهد کرد که نه تنها اسرائيل در جبهه های سوریه و عراق و یمن ظربات جانکاهی را بر سپاه و خصوا سپاه قدس وارد کرده بلکه باز هم نه تنها کامیون اسناد را از طریق کشور برادر آذربایجان به تل آویو برده، نه تنها دهها انفجار را در سراسر ایران سازمان داده بلکه توانسته روز روشن مرد شماره دو القاعده را با مریم، دخترش، که بیوه پسر حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن را کشته. برای همین باید قویا این موضوع تحریف و تکذیب شود. در ایران الته همه میدانستیم که کشته شدگان چه کسانی بودند. نیویورک تایمز هم میدانست اما مطمئن نبود. حالا همه مطمئن شده اند. باید به رهبر معظم انقلاب تهنیت گفت که ندیمه هایش اینک از یک طرف موساد هستند و از طرف دیگر القاعده و طالبان و به زودی داعش!