ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«الناز جان»: روایت تراژدی پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین

فیلم مستند «الناز جان» به کارگردانی مانیا اکبری در جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام به نمایش درآمد. تهیه‌کننده این مستند جواد سلیمانی همسر الناز نبیی از مسافران پرواز پی اس ۷۵۲ است.

فیلم مستند «الناز جان» به کارگردانی مانیا اکبری در سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام (ایدفا) به نمایش درآمد.

تهیه‌کننده این مستند جواد سلیمانی همسر الناز نبیی از مسافران پرواز پی اس ۷۵۲ است؛ هواپیمایی که ۱۸ دی ۱۳۹۸ / هشتم ژانویه سال جاری با موشک‌های پدافند سپاه پاسداران در تهران سرنگون شد. این مستند با پرداختن به زندگی جواد سلیمانی و همسرش الناز، ما را با ابعاد دیگری از  این رویداد دردناک مواجه می‌کند.

اکران فیلم الناز جان، فرصتی شد تا با جواد سلیمانی تهیه‌کننده‌ی اثر و همین‌طور مانیا اکبری، کارگردان فیلم، گفت‌وگو کنیم.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در این فیلم، استفاده‌ی هوشمندانه از تصاویر آرشیو خصوصی جواد و همسرش، به مخاطب کمک می‌کند تا متوجه شود فاجعه‌ی سرنگونی هواپیما تنها به روز حادثه ختم نمی‌شود. پس از این رویداد تلخ، زندگی جواد و دیگر خانواده‌‌های قربانیان، دچار تغییر بزرگ و غم‌انگیزی شده است.

فیلم الناز جان، به ما نشان می‌‌دهد که قربانیان پرواز پی اس ۷۵۲ به ۱۷۶نفر ختم نمی‌شوند بلکه تمامی اقوام و دوستان نزدیک آن‌ها را برای همیشه تحت تاثیر این جنایت قرار داده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.