ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل از قتل‌عام دست کم ۱۱۰ غیرنظامی توسط بوکوحرام خبر داد

دست کم ۱۱۰ غیرنظامی از جمله کشاورزان و کارگران مزارع در روستایی واقع در شمال شرق #نیجریه قتل‌عام شدند. شبه‌نظامیان اسلامگرای بوکوحرام مظنون اصلی این جنایت‌اند و گفته می‌شود آن‌ها ده‌ها نفر را پس از بستن دست و پایشان، سر بریده‌اند.

دست کم ۱۱۰ کشاورز و ماهیگیر در روستایی واقع در شمال شرق نیجریه قتل‌عام شدند. شبه‌نظامیان اسلامگرای بوکوحرام مظنون اصلی این جنایت‌اند.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

ادوارد کالون، مسئول هماهنگی حقوق بشری سازمان ملل در نیجریه یکشنبه ۲۹ نوامبر/۹ آذر اعلام کرد حمله به روستایی در شمال شرق نیجریه که گفته می‌شود توسط گروه شبه‌نظامی بوکو حرام انجام شده، دست کم ۱۱۰ کشته برجا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه کالون درباره قتل‌عام روستائیان نیجریه در روز شنبه گفت:

«در این حمله دست کم ۱۱۰ غیرنظامی بی‌رحمانه کشته شده و بسیاری دیگر زخمی شده‌اند. این حادثه خشن‌ترین حمله مستقیم به شهروندان بیگناه در سال جاریست و من درخواست دارم که عاملان این حمله شنیع و سنگدلانه محاکمه شوند. »

آمار کشته‌شدگان ابتدا ۴۳ نفر و سپس ۷۰ نفر اعلام شده بود.

محمد بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه این حمله را محکوم کرد و آن را زخمی بر پیکر این کشور خواند.

در حمله تروریستی خونبار به روستای «خوشوبه» در نزدیکی شهر «مایدوگوری» واقع در شمال شرق نیجریه مردان مسلح کشاورزان را در مزارع برنج مورد هدف قرار دادند.

این حمله در حالی انجام شد که رای‌دهندگان در استان بورنو برای شرکت در نخستین انتخابات محلی که مدتها بود به تعویق افتاده بود به پای صندوق‌های رای می‌رفتند.

بوکوحرام کشاورزان، چوب‌برها و ماهیگیران را به جاسوسی برای گروه‌های وابسته به دولت متهم می‌کند.

یک گروه شبه‌نظامی وابسته به دولت گفته است مهاجمان پس از بستن دست و پای کشاورزها، گلوی آن‌ها را بریده‌اند. در میان قربانیان کارگرانی که از صدها کیلومتر دورتر برای جستجوی کار به این روستا آمده‌ بودند نیز دیده می‌شوند. آخرین گزارش‌ها از زخمی شدن شش نفر و مفقود شدن هشت نفر نیز خبر داده‌اند.

به گفته ادوارد کالون احتمالا زنان بسیاری نیز گروگان گرفته شده‌اند که «باید فوراً آزاد شوند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.