ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صادق خرازی، از خویشاوندان خامنه‌ای درباره از کارافتادگی رهبر: حال مبارک ایشان عالی است

انتشار پیام یک روزنامه‌نگار درباره واگذاری قدرت علی خامنه‌ای به فرزندش مجتبی به سبب سلامتی شکننده رهبر جمهوری اسلامی، صادق خرازی را به واکنش واداشت.

انتشار پیام یک روزنامه‌نگار درباره واگذاری قدرت علی خامنه‌ای به فرزندش مجتبی به سبب سلامتی شکننده رهبر جمهوری اسلامی، بیت رهبری را واداشت که این بار صادق خرازی را به واکنش ترغیب و اعلام کند که رهبر جمهوری اسلامی سالم و بانشاط است.

صادق خرازی

صادق خزاری، دیپلمات سابق ایرانی و فرزند آیت‌الله سید محسن خرازی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری که خواهرش عروس سید علی خامنه‌ای است و به سبب این خویشاوندی هم به بیت رهبری رفت و آمد دارد، سه‌شنبه ۱۸ آذر با انتشار نوشته‌ای در صفحه اینستاگرام خود که فقط در حلقه سربسته‌ای از آشنایان سیاسی خرازی منتشر می‌شود از صحت و سلامت رهبر جمهوری اسلامی خبر داد. خرازی نوشت:

«برای جلسه‌ای در بیت معظم‌له بودم و ناهار را در آنجا صرف کردم و با یکی از نزدیکان حضرت آقا صحبت داشتم، بحمدلله حال مبارک ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند.»

روزنامه‌نگاری به نام محمد اهوازی شنبه ۵ دسامبر/ ۱۵ آذر در توییتر ادعا کرده بود که رهبر جمهوری اسلامی به دلیل وضع سلامتی خود قدرت را به پسرش مجتبی خامنه‌ای واگذار کرده است. نیوزویک این خبر را منتشر کرد. روز گذشته مهدی فضائلی، معاون رسانه‌ای دفتر نشر آثار رهبر جمهوری اسلامی با انتشار پیامی در توییتر از «سلامت» و «نشاط» خامنه‌ای خبر داده بود. همزمان اما تصاویری از زیرنویس شبکه خبر در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد با این مضمون که مجلس خبرگان رهبری جلسه فوری تشکیل داده است. دبیرخانه محلس خبرگان رهبری اما این خبر را تکذیب کرد.

خزازی در ادامه نوشته خود در اینستاگرام فترت و بیماری و از کارافتادگی خامنه‌ای را  «سناریو ساخته و پرداخته شایعه‌افکنانه دروغ‌پردازان خارجی» نامید.

خامنه‌ای ۸۱ سال دارد و علاوه بر کهولت سن از ناحیه پروستات هم با مشکلاتی روبروست. در سال ۹۷ یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفته‌ بود که خامنه‌ای از مجلس خبرگان خواسته در طی سه سال یک نفر را به‌عنوان رهبر بعدی کشور معرفی کند. در سال ۱۴۰۰ مهلت معرفی جانشین خامنه‌ای اما قاعدتاً به سر می‌رسد. محسن مجتهد شبستری یکی از اعضای کمیسیون اصل ۱۰۷ و ۱۰۹ مجلس خبرگان رهبری ایران این خبر را تکذیب کرده بود.

 بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پورشاسب

    وضعیت نظام ج.ا بگو نه ای شده که مردم من بعد باید هر لحظه احتمال سقوط یا فروپاشی نظام را بدهند هم مردم و هم جامعه جهانی اینجا کنر سایت شما صفحاتی هست از صفهای طویل برای روغن و مواد غذایی تقریبن لوازم خانگی فروشش داره به صفر نزدیک میشود خیلی چیزها دارن صفر میشن و صفهای دراز مواد غذایی و انتظارات ملت برای شب یارانه انسان را به یاد شوروی سابق میاندازد مرده یا زنده بودن خامنه ای مهم نیست وضعیت سیستمی به اسم ج.ا بسیار وخیم هست هر لحظه باید انتظار فروپاشی اون را داشت تا اکنون هم بزور سرنیزه سرپا بود خاطرات ابان را من در این سایت نوشتم که چرا مجبور شد از سلاح سنگین استفاده کند و قطع اینترنت ما نیروهای ضد شورش را بر خلاف گفته تلوزیون رنگارنگ که میگفت اینها با کلاه خود و زرهن و... ما اونها را کامل زمین گیر کرده بودیم دفعه بعدی منهدمشون میکنیم باری ابلان اموزشی بود برای دوره بعد که مردم بدانند ما اینجاییم گازوئیل میریزیم و....نیروی ضد شورش حریف ما نمیشود هر چند اوضاع ج.ا بسیار و خیم هست

  • منقل الاسلام

    تمامی اهل منبر و حلقهء منقل امشب وافور بر سر نهاده و تا بهبودی عظمای عظیم و مالک زمان و زمین ، دست از دعا و عجز و لابه بر نخواهند داشت .

  • علیرضا نیکرو

    بعد از فوت خامنه ای رهبری در ایران حذف گردد در جمهوری اسلامی جناح راست و جناح چپ باشند رهبری حذف گردد

  • Arash20

    آیا شما بقالی را دیدید که بگوید، ماست من ترش است! حالا حکایت از خویشاوندان رهبر است!