ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تداوم بازداشت نازنین محمدنژاد، فعال دانشجویی در بازداشتگاه اطلاعات سپاه

نازنین محمدنژاد، دانشجوی کارشناسی رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی و از فعالین دانشجویی سابق دانشگاه تهران، پس از بازداشت در منزل شخصی‌اش، به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در زندان اوین منتقل شد.

نازنین محمدنژاد، دانشجوی کارشناسی رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی و از فعالین دانشجویی سابق دانشگاه تهران، پس از دستگیر شدن در منزل شخصی‌اش، همچنان در بازداشتگاه اطلاعات سپاه به سر می‌برد.

نازنین محمدنژاد

نازنین محمدنژاد، از فعالین شناخته شده دانشجویی، سه‌شنبه شب ۱۸ آذر توسط نیروهای اطلاعات سپاه در تهران بازداشت و ابتدا به مکان نامعلونی منتقل شد. یک منبع آگاه به زمانه می‌گوید که نازنین محمدنژاد در بند ۲الف زندان اوین که بازداشتگاه اطلاعات سپاه است و به صورت بلاتکلیف نگهداری می‌شود.

منبع آگاه زمانه درباره بازداشت نازنین محمدنژاد می‌گوید:

«ساعت ۹ شب توسط مامورین اطلاعات سپاه پاسداران در منزلش بازداشت شد. موبایل، لپ‌تاب و کتاب‌هایش را هم ضبط و با خود بردند.»

تاکنون  ۷ روز از بازداشت این فعال دانشجویی می‌گذرد و به گفته منبع آگاه زمانه به او اجازه تماس یا ملاقات با خانواده‌اش داده نشده است:

«روز گذشته (یک‌شنبه ۲۳ آذر) پدر و مادرش از اهواز به تهران رفتند و بازپرس پرونده ملاقات کردند. بازپرس به آنها گفته برای نازنین محمدنژاد قرار بازداشت یک‌ماهه صادر شده است. با این وجود امکان ملاقات با دخترشان به آنها داده نشد.»

نازنین محمدنژاد دانشجوی کارشناسی رشته زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی است و از علت اصلی بازداشت اطلاعی در دست نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.