ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بحران پسماند شهری و بیمارستانی در بجنورد

روزانه بیش از ۱۸۰ تن پسماند شهری و بیمارستانی در منطقه‌ای واقع در رشته کوه‌های باباموسی در بجنورد انباشت می‌شود. تخلیه و انباشت غیراصولی پسماند موجب تخریب زیست‌بوم طبیعی منطقه شده است. عکس: مریم داورنیا

روزانه بیش از ۱۸۰ تن پسماند شهری و بیمارستانی در منطقه‌ای واقع در رشته کوه‌های باباموسی در بجنورد انباشت می‌شود. تخلیه و انباشت غیراصولی پسماند موجب تخریب زیست‌بوم طبیعی منطقه شده است.
در ماه‌های گذشته و با گسترش بیماری کرونا، تخلیه زباله‌های بیمارستانی در این مکان، خطری جدی برای شیوع گسترده‌تر این بیماری در منطقه محسوب می‌شود.

[sliderpro id="1133"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله این کشوریست که سران سپاه و اقازاده ها و توله آخوندها حیون اللهی درویلاهای میلیاردهائی با تمامی تجملات واتومبیل های آنچنانی بسرمی برند و اقشاری ازآنها با هزینه های فوق نجومی به ساخت وسازموشک و اتم شکافی مشغولند ...اگر به گاوی بهترین علوفه عطردار واعلا را تقدیم کنید تصورمی کنید برای احترام به شما برای خالی کردن مدفوعش سراغ مستراح خواهد رفت ؟ ویا همان محلی که عللوفه را جویده است ؟ آیا ازطبیعت وپاکی نگه داشتن آن برحسب فهم و شعورحیوان بودنش چیزی درک می کند؟ خیر....پساب بیمارستانی که صاحبان بیمارستان ها هم همچون حیون هائی هستند که فقط خوراکشان اسکناس است و مدفوع بیمارستان ها را درطبیعت ول می کنند با فهم و شعورگاوها تقاوتی ندارد ...پساب های خانگی همسایه گان و پساب های روغن موتورهای اتومبیل کارگاه های تعمیرات و تعویض روغن اتومبیل ها را چه می گوید که درکوچه ومحله ها و خیابان ها روانند ؟ این تقصیر تحریم های امریکاست ویا تقصیر تحریم فهم و شعور درانسانی هائی که فقط زندگی خودشان ومحیط زندگی خانه گی شان برایشان مهم است ؟ خیر اینها حیون نیستند بلکه اشرف مخلوقات هستند !!