ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماينده مجلس ايران: بودجه بخش صنعت نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش دارد

به‌گفته کمال‌الدين پيرمؤذن، عضو کميسيون

به‌گفته کمال‌الدين پيرمؤذن، عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران در بودجه سال ۹۲، "۱۲ درصد سهم صنعت و اعتبارات صنعت را نسبت به سال گذشته تقليل داده است".

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، افزود: "در حالی که رئيس‌جمهور بيان می‌کند بودجه انقباضی را به مجلس ارائه کرده اما در فصل صنعت به بودجه انبساطی توجه ويژه داشته و متأسفانه اين بخش را شتاب‌زده جمع‌بندی کرده است."

اين نماينده مجلس گفته است احمدی‌نژاد در مورد واگذاری واحدهای توليدی و واحدهای بزرگ صنعتی شرکت‌های دولتی و خصوصی در بودجه سال ۹۲ شتاب‌زده عمل کرده و بدين ترتيب بالا بردن بهره‌وری در اين واحدها ناديده گرفته شده است.

پيرمؤذن به اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها و عدم پرداخت يارانه بخش صنعت توسط دولت نيز اشاره کرد و گفت: "در توجه دولت به بخش صنعت در بودجه سال ۹۲ از سهم ۳۰ درصدی هدفمندی يارانه‌ها؛ دولت در بودجه جديد تنها ۱۵ درصد از بودجه را به بخش صنعت اختصاص داده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.