ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگر شهرداری مرودشت به دلیل فقر مقابل دوربین‌های مداربسته خودکشی کرد

یک کارگر قراردادی شهرداری مرودشت به نام بهرام ابراهیمی‌مهر، روز شنبه ۲۰ دی ماه به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و مشکلات معیشتی در محل کار و مقابل دوربین‌های مداربسته شهرداری با طناب دار به زندگی خود پایان داد.

یک کارگر قراردادی شهرداری مرودشت به نام بهرام ابراهیمی‌مهر، روز شنبه ۲۰ دی ماه به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و مشکلات معیشتی در محل کار و مقابل دوربین‌های مداربسته شهرداری با طناب دار به زندگی خود پایان داد.

بهرام ابراهیمی‌مهر

بهرام ابراهیمی‌مهر حدود یازده سال سابقه کار داشت و به عنوان راننده در شهرداری مرودشت واقع در استان فارس کار می‌کرد. این کارگر شهرداری مرودشت آن‌گونه که خود در پیامی به همکارانش نوشته است، به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایا، مشکلات معیشتی و تورم بیش از حد اقدام به خودکشی کرده است.

بهرام ابراهیمی‌مهر در بخش تاسیسات موتوری شهرداری مرودشت مقابل دوربین‌های مدار بسته اقدام به خودکشی کرد.

بهرام ابراهیمی‌مهر در یادداشتی که برای همکارانش نوشته، اشاره می‌کند که بارها به دلیل اعتراض نسبت به تعویق حقوق از سوی مسئولان طرف قرارداد در شهرداری مرودشت به اخراج از کار تهدید شده است. ابراهیمی‌مهر چنین نوشته است:

«من این متن را می‌نویسم از طرف همه همکاران، بخصوص راننده‌های زحمتکش شهرداری مرودشت خدمت شما عرض می‌کنم، من یازده سال است در این خراب‌شده زحمت می‌کشم همه‌اش با حقوق پایین و با تاخیر زیاد و هر برج باید حقوق ما دورتر و دورتر واریز بشود. در این یازده سال همه‌اش به ما می‌گفتند این برج درست می‌شود، برج دیگر درست می‌شود، سر برج شش درست می‌شود و سر سال درست می‌شود، خراب‌تر شد که بهتر نشد. تعطیل کاری‌ها را می‌آییم و اضافه‌کاری‌ها را به ما نمی‌دهند. حقوقی که هفت سال پیش می‌گرفتیم الان همچنان می‌گیریم. حقوق دریافتی ما دو میلیون و هشتصد هزار تومان است، حتی پایین‌تر با این حقوق چطور می‌توانم مخارج خانه‌ و قسط‌های عقب افتاده و بدهکاری‌ها را بدهم؟»

دست‌نوشته بهرام ابراهیمی‌مهر، کارگر شهرداری مرودشت قبل از خودکشی خطاب به همکارانش

بهرام ابراهیمی‌مهر در دست نوشته‌اش اشاره می‎‌کند که همکارانش در شهرداری مرودشت شرایط مشابهی دارند. بهرام ابراهیمی‌مهر در پایان دست نوشته‌اش از همکارانش می‌خواهد که متن او را تا جایی که امکان دارد منتشر کنند و اشاره می‌کند که با وجود «تورم و حقوق بی‌موقع» امکان زندگی کردن ندارد.

بهرام ابراهیمی‌مهر متاهل و دارای یک دختر خردسال بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.