ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادگاه رسیدگی به پرونده جدید محمد بنازاده، پیام شکیبا و مجید اسدی، سه زندانی سیاسی برگزار شد

محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا از زندان رجایی شهر به دادگاه منتقل شدند و مجید اسدی، زندانی محبوس در زندان اوین از شرکت در دادگاه خودداری کرد.

جلسه رسیدگی به اتهام‌های تازه‌ علیه محمد بنازاده امیرخیزی، پیام شکیبا و مجید اسدی، سه زندانی سیاسی محبوس در زندان‌های اوین و رجایی شهر در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مظلوم برگزار شد.

از راست: محمد بنازاده، مجید اسدی و پیام شکیبا
از راست: محمد بنازاده، مجید اسدی و پیام شکیبا

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمد بنازاده امیرخیزی، پیام شکیبا و مجید اسدی که در حال گذران دوران حبس خود هستند، در روز دوشنبه ۲۹ دی ماه در جلسه رسیدگی به پرونده تازه‌ای که از بابت اتهام‌های «اجتماع و تبانی» و «تبلیغ علیه نظام» برای آنها گشوده شده، محاکمه شدند.

محمد بنازاده امیرخیزی و پیام شکیبا از زندان رجایی شهر به دادگاه منتقل شدند و مجید اسدی، زندانی محبوس در زندان اوین از شرکت در دادگاه خودداری کرد.

مجید اسدی پیش‌تردر تاریخ یکم مردادماه سال جاری در اعتراض به پرونده سازی‌های جدید علیه خود و دو زندانی سیاسی دیگر دست به اعتصاب زده بود.

مجید اسدی بهمن ماه سال ۱۳۹۵ ساعت ۱۰ شب در منزل خانوادگی خود در کرج توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.

مجید اسدی، فعال سابق دانشجویی، فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد، اولین بار ۱۸ تیرماه سال ۸۷ در مراسم هجده تیر دستگیر و به مدت ۵۲ روز در سلول انفرادی نگهداری شده بود.

پیام شکیبا، عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه زنجان و دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی که از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در زندان به سر می برد، آذرماه سال ۱۳۹۶ در دادگاهی به ریاست قاضی احمدزاده با اتهام‌ «اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی» و «تبلیغ علیه نظام» به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم شد. حکم زندان پیام شکیبا بعدا در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شد.

  • در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.