ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برادرهمسر بن‌علی در بازداشت جان سپرد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، منصف

منصف طرابلسی

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، منصف طرابلسی، برادر ليلا طرابلسی، همسر زين‌العابدين بن‌علی، رئيس‌جمهور پيشين تونس، روز گذشته بر اثر تومور مغزی و در حالی که هنوز دوران بازداشت خود را سپری می‌کرد، در يک بيمارستان جان سپرد.

وی به‌هنگام مرگ ۶۹ سال سن داشت و روز ۱۸ مارس به بيمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. طرابلسی تا اين روز در بازداشت بود.

منصف طرابلسی که به‌شدت بيمار بود در بين سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به اتهام‌های کلاهبرداری و قصد خروج از کشور با مقدار زيادی پول به‌ترتيب به دو سال و ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

وکيل وی مقامات دولت تونس را مسئول مرگ او دانسته و گفته است نيمی از بدن موکلش از دو ماه پيش فلج بوده و به‌خوبی تحت درمان قرار نگرفته است.

وی گفت: "۲۰ روز پيش عمل جراحی مغز موکلم با موفقيت انجام شد اما پس از چهار روز به زندان منتقل شد و در آن‌جا شرايط لازم برای مداوا وجود نداشت."

به‌گفته وکيل منصف طرابلسی، وی پس از دو روز زندان بار ديگر به بيمارستان منتقل شد و از يک هفته پيش در اغما به‌سر می‌برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.