ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

راه‌اندازی مراکز خدمات روزانه به کودکان خیابانی در پنج استان ایران

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ایران با اعلام خبر ایجاد مراکز ارایه خدمات روزانه به کودکان خیابانی، گفت که بزرگترین مشکل برای جمع‌آوری کودکان خیابانی این است که حکم نگهداری آنها به سازمان بهزیستی داده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) او می‌گوید که کودکان خیابانی که مورد "سوءاستفاده" والدین خود قرار می‌گیرند، می‌توانند در هنگام انتقال این کودکان به مراکز بهزیستی، حکم ترخیص‌شان را از قوه قضاییه بگیرند و دوباره آنها را به خیابان بفرستند.

بر اساس این گزارش سازمان بهزیستی به دنبال راه‌اندازی مراکز روزانه خدمات‌دهی به کودکان خیابانی است. دادن یک وعده غذای گرم، خدمات آموزشی و سوادآموزی، حرفه‌آموزی، خدمات مددکاری، روانشناسی و پزشکی به کودکان خیابانی از جمله برنامه‌های درنظرگرفته شده برای این مراکز است.

محمد نفریه، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی می‌گوید که در اواخر سال گذشته، 10 مرکز خدمات‌دهی به کودکان خیابانی به صورت آزمایشی در پنج استان تهران، خراسان رضوی، فارس، همدان و خوزستان آغاز به کار کرده‌اند. بر اساس این گزارش تا پایان سال جاری این مراکز در شهرهای دیگر نیز ایجاد خواهد شد

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.