ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض احمد توکلی به نقض قوانین اصلی در لایحه بودجه

احمد توکلی، نماینده تهران در

احمد توکلی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید که دولت در لایحه بودجه به دنبال تغییر یا توقف قوانین دائمی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد توکلی در دهمین گزارش خود از وضعیت اقتصادی ایران با انتقاد از "نقض مکرر قوانین کلیدی و مهم" در بودجه سال 1391 آورده است که این لایحه برخی قوانین اصلی همچون قانون برنامه پنج ساله پنجم، قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44، قانون هدفمند کردن یارانه ها و بسیاری از احکام قوانین بانکی و بیمه ای را نقض کرده است.

به گفته او: "رواج این روش به فعالان اقتصادی این پیام را منتقل می‌کند که به قوانین اقتصادی به اندازه یک سال هم نمی‌توان اتکا کرد، چرا که ممکن است در لایحه سال آینده بخشی از آن تغییر کند. این به معنای تشدید نااطمینانی و ریسک است که بلای جان سرمایه گذاری و تولید می شود. "

این نماینده مجلس، مهمترین ضعف بودجه در ایران طی دهه‌های اخیر را "اتکای فزاینده درآمد به نفت" عنوان کرده و می‌گوید: "اقتصاد نفتی ذاتاً مستعد تورم و رکود است. اگر درآمد نفتی زیاد باشد، خرج تراشی دولت و مجلس زیاد می‌شود و رکود تورمی شدت می‌یابد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.