ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ چهار کارگر در تهران به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی

چهار کارگر ساختمانی روز شنبه،

چهار کارگر ساختمانی روز شنبه، در حین انجام کار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، سه کارگر ساختمانی، روز جمعه شانزدهم فروردین ماه 1392 بر اثر ریزش یک ساختمان قدیمی در تهران کشته شدند . این سه کارگر که در حال بازکردن داربست‌های این ساختمان بودند در پی تخریب بخشی از بالکن‎ها زیر خروارها سنگ و خاک رفته و جان خود را از دست دادند. دو تن از این کاگران ایرانی و یک تن دیگر اهل افغانستان بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، "بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی در بازکردن داربست‌ها" را دلیل وقوع این حادثه اعلام کرد.

در رخدادی دیگر، کارگری ۳۰ ساله بر اثر برق گرفتگی در عمق چاه درگذشت. این حادثه روز جمعه، در محل گودبرداری یک خانه در خیابان دروس تهران رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تجهیزات ناامن را دلیل اصلی این برق گرفتگی دانست و از پیمان‌کاران خواست: "هنگام حفر چاه از مقنی‌های حرفه‌ای استفاده کرده و اجازه ندهند آن‌ها با تجهیزات ناایمن وارد چاه شوند زیرا خاک نم دار بوده و احتمال برق گرفتگی وجود دارد. همچنین هنگام استفاده از تجهیزات روشنایی نیز از وسایل ایمن و تجهیزات استاندارد استفاده کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.