ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جلیلی:" دفاع از حقوق هسته‌ای ایران یک اجماع ملی است"

سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد

سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد ایران با 1+5 در نشست خبری که پس از پایان مذاکرات امروز در آلماتی برگزار شد، گفت: "میان ایران و 1+5 فاصله‌هایی وجود دارد."

به گزارش خبرگزایر دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیلی به خبرنگاران گفت که "شناسایی حق غنی‌سازی" و "خاتمه دادن به رفتارهایی که نشانه دشمنی با ملت ایران است"، دو محور اساسی ایران در این مذاکرات است.

به گفته او نمایندگان 1+5 خواهان ارزیابی‌ بیشتر برنامه‌ عملیاتی مطرح شده در این مذاکرات هستند و قرار شده پس از انتقال نتایج گفت‌وگوها به پایتخت‌های کشورهای گروه 1+5، کاترین اشتون نتایج آن را به ایران منتقل کند.

نماینده ایران در پاسخ به این سوال که ایران تحت چه شرایطی غنی‌سازی را تعلیق می‌کند؟ گفت: "غنی‌سازی جزو حقوق ملت ما است، چه 5 درصد چه 20 درصد. در پیشنهاداتی که آن‌ها مطرح کردند اعلام کردیم غنی‌سازی جزو حقوق ملت ایران است و ملت ایران این حقوق را بر اساس نیازهای خود اعمال می‌کند."

جلیلی همچنین "دفاع از حقوق هسته‌ای ایران" را که یک "اجماع ملی" دانست و افزود: "تمام جریان‌های سیاسی و آحاد ملت در دفاع از حقوق هسته‌یی خود تاکید دارند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    نه بابا جان ! مردم بمب و موشک نميخواهند. مردم ايران صلح و آرامش و صلح و آزادی و پيشرفت اقتصادي و مدني ميخواهند .