ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک وبلاگ‌نويس در کرمانشاه بازداشت شد

کميته گزارشگران حقوق بشر خبر

کميته گزارشگران حقوق بشر خبر داد، پوريا فرازمند، وبلاگ‌نويس و فعال سايبری، روز يکشنبه ۱۸ فروردين‌ماه در کرمانشاه بازداشت شده است.

بنا به اين گزارش، اين وبلاگ‌نويس که به‌منظور رسيدگی به امور مربوط به فارغ‌التحصيلی‌اش به دانشگاه کرمانشاه مراجعه کرده بود، متوجه احضار خود توسط حراست دانشگاه می‌شود، که به‌هنگام خروج از درب دانشگاه، توسط چند تن از مأموران لباس شخصی مجهز به بی‌سيم و سلاح کمری متوقف و بازداشت می‌شود.

دانشجويان و شاهدان عينی گفته‌اند مأموران امنيتی با پوريا فرازمند برخوردی خشونت‌بار داشته و وی را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار دادند.

گفته می‌شود يکی از مأموران حراست دانشگاه پس از دستگيری پوريا فرازمند ضمن اهانت به دانشجويانی که در آن محل تجمع کرده بودند، وبلاگ‌نويس بازداشتی را "جاسوس"، "تجزيه‌طلب" و "مرتبط با کشورهای بيگانه" ذکر کرد.

پوريا فرازمند، نويسنده وبلاگ "آزادی برای همگان"، و همچنين عضو هيئت تحريريه نشريه دانشجويی توقيف شده "مُشت" بود و بنا به اظهارات دانشجويان و برخی شاهدان، هيچگونه مطلبی در مورد "تجزيه‌طلبی" يا "همکاری با بيگانگان" در وبلاگ يا نوشته‌ها و اظهاراتش نبوده است و تنها به انتقادات سياسی می‌پرداخت.

هنوز از محل نگهداری و وضعيت وی خبری منتشر نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.