ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله گسترده هکرها به سرورهای ميزبان وردپرس

به گزارش تارنمای آرس تکنيکا،

حمله گسترده هکرها به وردپرس

به گزارش تارنمای آرس تکنيکا، تحليلگران امنيتی گفته‌اند هکرها به وب‌سايت‌هايی که از برنامه وردپرس برای مديريت محتوای وب‌سايت خود استفاده می‌کنند حملات گسترده‌ای انجام داده‌اند.

به‌گفته اين تحليلگران حملات هکرها با استفاده از ۹۰ هزار کامپيوتر مديريت می‌شود و منبع آن ناشناخته است.

اين حملات به‌ويژه هنگامی بيشتر موفق بوده‌اند که مديران وب‌سايت‌ها از نسخه‌های قديمی‌تر وردپرس استفاده کرده‌اند. هکرها با سوءاستفاده از سايت‌های آلوده شده از اين طريق بر دامنه حملات خود می‌افزايند.

کارشناسان به کاربران برنامه مديريت محتوای وردپرس توصيه کرده‌اند که برای در امان ماندن از اين حملات حتما پلاگين‌های امنيتی عرضه شده بدين منظور را نصب کنند.

بسياری از وبلاگ‌نويسان برنامه وردپرس را مورد استفاده قرار می‌دهند. اين برنامه همچنين از سوی وب‌سايت‌های اينترنتی برای مديريت محتوا نيز به‌کار می‌رود.

کارشناسان حملات هکرها به سرورهای ميزبان وردپرس را با حملات ماه اکتبر گذشته به شش بانک بزرگ آمريکايی مقايسه کرده‌اند. حمله هکرها به بانک‌های آمريکايی موجب شد تا بسياری از حساب‌های کاربران آن‌ها هک شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.