ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه زاهدان: هر موضوعی در مورد اهل سنت "امنيتی" می‌شود

مولانا عبدالحميد، امام جمعه اهل

مولانا عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان در نماز جمعه اين شهر از "کارشکنی برخی مسئولان استانی" برای بی‌نتيجه ماندن موضوع مصلای اهل سنت زاهدان خبر داد.

به‌گزارش تارنمای "سنی‌آنلاين"، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت تقاضای اختصاص محل بزرگ‌تری برای برگزاری نماز عيد اهل سنت در پايان دوران اصلاح‌طلبان مطرح گرديد و قرار شد ۳۰ هکتار زمين برای اين منظور در نظر گرفته شود اما يکی از شخصيت‌های استان که نامی از وی نبرد، با واگذاری زمين مخالفت کرد و در حال حاضر اين زمين در اختيار سپاه پاسداران قرار داده شده است.

وی با بيان اين‌که در دوران اصولگرايان هيچگاه مسئولان حکومتی در نماز جمعه و عيدهای اهل سنت شرکت نکرده‌اند، افزود: "اهل سنت زاهدان در حالی با مشکل مصلا مواجه هستند که مصلای ۲۷ هکتاری برادران شيعه ما به حدود۶۰ هکتار افزايش داده شد."

به‌گفته وی "زمين‏های بسيار زيادی به نيروهای مسلح و ديگر شرکت‏ها واگذار شده است، اما وقتی نوبت واگذاری زمين برای نماز به اهل سنت می‌رسد، بر مسئولان فشار می‌آيد که اين زمين را واگذار نمايند."

مولانا عبدالحميد همچنين از "امنيتی کردن مسايل اهل سنت در کشور" انتقاد کرد و گفت: "متأسفانه هر موضوعی در مورد اهل سنت مطرح می‌شود، از جنبه امنيتی به آن نگريسته می‌شود. وقتی موضوع مسجد اهل سنت تهران مطرح می‌شود، موضوع «امنيتی» پيش می‌آيد. چرا نماز و مسجد ما «امنيتی» شود؟! موضوع مصلای اهل سنت نيز، آن‌طور که از سخنان مسئولان معلوم می‌شود، به خاطر «مسايل امنيتی» با مشکل مواجه شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.