ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: مراعات می‌کنيم وگرنه مخالفان را سر جای خود نشاندن کاری ندارد

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز

محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران امروز در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت فشارهای خارجی عليه جمهوری اسلامی و فشارهای مخالفان دولت را يک "سناريو هماهنگ" عنوان کرد و با دفاع از عملکرد دولت گفت: "هر جا کاری دست خود دولت بود و دولت در آن نقش داشت، موفق شده است."

احمدی‌نژاد با اشاره به موضوع نوسانات بازار ارز در سال گذشته گفت: "همان کسانی که فشار می‌آوردند تا قيمت ارز بالا بماند مدعيان اصلی بودند که فحش می‌دادند."

وی فشار مخالفان دولت بر بانک مرکزی را "يک جنگ تمام‌عيار" خواند و گفت: "ماجرايی که عليه بانک مرکزی در داخل درست شد کمتر از فشار خارجی نبود."

احمدی‌نژاد گفت: "بسياری از فعالان اقتصادی هم تحت فشار بودند وقتی يک آدم بی‌سوادی که بلد نيست اسم خودش را بنويسد خود را در کارهای اقتصادی وارد می‌کند."

رئيس‌جمهور ايران گفت: "به صراحت به ما می‌گفتند که اين کار را بکن و اين کار را نکن."

 وی افزود: "کسانی‌که می‌خواهند سنگ‌اندازی کنند، به‌خدا عددی نيستند، اما آدم به‌خاطر مصالح کشور مراعات می‌کند و الا اين‌ها را سر جای خود نشاندن کاری ندارد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • vahid

    این اوصاف، اگر تعداد خبرنگارانی که هدیه رییس جمهور را دریافت کرده را حداقل ۲۰ هزار نفر تخمین بزنیم، ۸ میلیارد تومان از بیت المال در راه این استفاده تبلیغاتی آقای رییس جمهور برداشت شده است. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب هدیه رییس جمهور به خبرنگاران که قرار بود یکسال پیش پرداخت شود، روز گذشته و در استانه انتخابات به خبرنگاران اهدا شد. به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ این هدیه ۴۰۰ هزارتومانی با حمایت بانک ملی ایران برای خبرنگاران صادر شده است.