ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فيروزآبادی: رفتار احمدی‌نژاد و مشايی غيرقابل توجيه است

حسن فيروزآبادی، فرمانده ستاد کل

مشايی و احمدی‌نژاد در سفر سمنان

حسن فيروزآبادی، فرمانده ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در جمع گروهی از مسئولان نظامی ايران از رفتار محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور و اسفنديار رحيم‌مشايی، مشاور وی در سمنان انتقاد کرد.

احمدی‌نژاد در سفر اخير خود به استان زادگاهش، سمنان، با پرچم ايران در دست به ابراز احساسات حاضران پاسخ گفت و سپس پرچم را به دست مشايی، همراه خود سپرد. اين اقدام در حالی صورت گرفت که اين روزها زمزمه‌هايی درباره نامزدی مشايی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم مطرح شده است.

همچنين گزارش شد که افرادی در بين جمعيت پلاکاردهايی در حمايت از مشايی در دست داشته‌اند.

حسن فيروزآبادی اقدام تحويل پرچم از سوی احمدی‌نژاد به مشايی را "بازی تبليغاتی و غيرقابل توجيه" خواند و از آن به‌عنوان اقدامی در جهت "کينه دشمنان و جريانات غيرهمسو با نظام برای اختلاف‌افکنی و مسئله‌سازی ميان مسئولان" و عامل تنش در جامعه، ياد کرد.

فرمانده ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی مرحله کنونی را "حساس" عنوان کرد و مسئولان را به هوشياری هر چه بيشتر فراخواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • saman

    يک عده فرصت طلب بيسواد و پاسدار و بازجوو امنيتی ودروغگو بخاطر فراری دادن و کشتار و زندانی کردن افراد صالح ميخواهند باز جيب دوستان و فاميلانشان را پرکنند.