ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رفسنجانی: نمی‌پذيرند مسبب شرايط کنونی کشور خودشان هستند

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام امروز در ديدار با جمعی از نمايندگان دوره هشتم مجلس با اشاره وضعيت دشوار کنونی ايران در آستانه انتخابات رياست جمهوری يازدهم، ، گفت: "تأسف‌بار اين است که افراد و جريان‌هايی که شرايط امروز را برای کشور به وجود آورده‌اند، حاضر به پذيرش خطای خود و جبران اشتباهات نيستند."

وی افزود: "انحصارطلبان حتی حاضر نيستند، برای برون‌رفت از مشکلاتی که خود مسبب آن بوده‌اند، زمينه و شرايطی را به‌وجود آورند تا خواست عموم مردم محقق و افراد و گروه‌های دارای پايگاه مردمی و مقبوليت اجتماعی در عرصه مشارکت عمومی حاضر شوند و از اين طريق به تدريج ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبيری‌ها از ميان برود."

هاشمی رفسنجانی خواهان فراهم آمدن شرايطی شد که در آن "سلايق گوناگون سياسی و مقيد به قانون اساسی" جمهوری اسلامی ايران بتوانند در انتخابات رياست جمهوری شرکت فعال داشته باشند.

وی گفت در صورت مشارکت بالا در انتخابات "نقشه‌های دشمنان" بر هم خواهد خورد.

انتخابات رياست جمهوری يازدهم روز ۲۴ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.