ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگذشت سياه‌باز تئاتر ايران، سعدی افشار

سعدی افشار (سعدالله زحمت‌خواه)، سياه‌باز

سعدی افشار در بستر بيماری

سعدی افشار (سعدالله زحمت‌خواه)، سياه‌باز تئاتر ايران به دليل کهولت سن و بيماری ريوی امروز در سن ۷۹ سالگی ديده از جهان فروبست.

وی نوروز امسال به دليل عفونت ريه در بيمارستان بستری شده بود‌ و پس از چند روز به خانه خود بازگشت.

رضا رضامندی از هنرمندان نمایش‌های ایرانی و از دوستان نزدیک سعدی افشار به خبرگزاری مهر گفت: "سعدی افشار در روزهای اخیر به من می‌گفت دوست دارم در خانه خودم بمیرم. یک شب قبل در خواب مدام می‌گفت «بابا دست من رو بگیر و ببر». صبح وقتی از خواب بیدار شد از او پرسیدم با چه کسی در خواب صحبت می‌کردی و او با شوخ طبعی پاسخ داد از عزراییل می‌خواستم من را با خود ببرد."

سعدی افشار تنها بازمانده نسل سياه‌باز نمايش ايران و تئاتر "تخت حوضی" به شمار می‌رفت که از ۱۳سالگی در اين نقش به روی صحنه رفت.

اين هنرمند قديمی در حالی چشم از جهان فروبست که مسئولان فرهنگی کشور حمايتی از وی نکردند و تنها در روزهای پايانی سال گذشته جمعی از هنرمندان تئاتر و سينما کمک‌های مردمی را برای پشتيبانی از وی گردآوری کردند.

در همين زمينه:
سعدی افشار درگذشت

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.