ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع دراویش گنابادی در بندرعباس

بیش از 60 تن از

بیش از 60 تن از دراویش گنابادی ساکن بندرعباس، روز شنبه، 31 فروردین ماه در اعتراض به بازداشت عبدالغفور قلندری‌نژاد در
در مقابل اداره اطلاعات استان هرمزگان تجمع کردند.

به گزارش تارنمای مجذوبان نور،که اخبار مربوط به دراویش را پوشش می‌دهد، خانواده این زندانی سیاسی و دروایش تجمع‌کننده خواستار پاسخگویی مقامات در مورد اتهامات و وضعیت عبدالغفور قلندری‌نژاد بودند که امروز صبح از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

خانواده‌‌ قلندری گفتند: "بدلیل امکان انتقال او به پلیس فتای بندرعباس و با توجه به سابقه‌ نامشخص بازداشتگاه‌های پلیس فتا و عدم پاسخگویی مقامات، تا حصول اطمینان از وضعیت حال آقای قلندری از تجمع خود در مقابل اداره اطلاعات دست نخواهند کشید."

این تجمع اعتراضی در پی تماس تلفنی عبدالغفور قلندری‌نژاد با مادرش و اعلام اینکه حالش خوب است و اطلاعی از اتهاماتش ندارد، پایان یافت.

یک مامور امنیتی گفته است که پرونده این زندانی سیاسی فردا، اول اردیبهشت تکمیل و اتهاماتش مشخص خواهد شد.

دراویش تجمع‌کننده هشدار داده‌اند که در صورت مشخص نشدن وضعیت پرونده این درویش بازداشت شده، فردا نیز در برابر دادگستری خواهند آمد.

به گزارش مجذوبان نور “مامورین امنیتی و لباس شخصی ساعت شش صبح امروز (شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۹۲) با مراجعه به منزل عبدالغفور قلندری‌نژاد، پس از تفتیش چند ساعته‌ منزل این درویش گنابادی، ایشان را بازداشت و تمامی وسایل شخصی آقای قلندری، اعم از لپ تاپ، کامپیوتر، کتاب‌ و سی‌دی‌های عرفانی، تمثال بزرگان دراویش را نیز به همراه خود به مکان نامعلومی انتقال دادند.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.