ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا: قرارداد تسلیحاتی در منطقه "پیامی روشن به ایران" است

چاک هیگل، وزیر دفاع ایالات

چاک هیگل، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در جریان سفرش به اسرائیل، قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری فروش اسلحه از سوی آمریکا به اسرائیل و کشورهای عرب منطقه را حاوی "پیامی روشن به ایران" دانست.

به گفته او این قرارداد نشانگر آن است که استفاده از گزینه نظامی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران همچنان از دستور کار خارج نشده است.

چاک هیگل اضافه کرد: "گزینه نظامی، همچنان روی میز است، با این حال بسیاری از ما اعتقاد داریم که باید آن را به عنوان آخرین گزینه نگاه کرد."

وزیر دفاع آمریکا ازبرنامه هسته‌ای ایران به عنوان یک "تهدید" یاد کرد و گفت که اسرائیل حق دارد در برابر ایران از خودش دفاع کند.

وزارت دفاع آمریکا، روز جمعه 19 آپریل 2013 (30 فروردین 1392) قرار داد فروش اسلحه با اسرائیل، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را نهایی کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

    استاد سیاست جناب آقای نیرومند سلام عرض می کنم! هموطن!از فرد مثبت و مو سپید کرده در میدان سیاستبازان مقیم خارج، توقع یک نقد فرا جناحی   و نه یک سویه نگری می باشد! هموطن گرامی شما خوب میدانید که وقایع ۸۸ یک انقلاب رنگین هدایت شده غرب بود و نقش پنهان  رفسنجانی  به عنوان کودتاگر و همپیمان شده با امریکا هم بر شما پوشیده نیست،حتی اگر انرا انکار  نمایید. اینک با توجه به متن جناب عالی، سؤال این است که آیا اقای خامنه ای بجز انحلال نظام و پذیرفتن  مردمسالاری راه دیگری در ان شرایط داشت،اگر آری لطفآ توضیح بفرمایید؟ ضمنآ جناب عالی خوب میدانید که اگر اقای خامنه ای انحلال نظام را اعلام میکردند،یا سپاه به رهبری رفسنجانی و باندش کودتا می کرد،یا توسط امریکا یک جنگ داخلی ایجاد می شد و یا  وامداران به امریکا (باند رفسنجانی)با جو مناسبی که برای خود ساخته بودند،قدرت را بدست گرفته  و تکتازی دیگری  اغاز می شد؟