ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ثبت ۱۴۱ هزار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در ایران

آموزش و پرورش ايران آمار

آموزش و پرورش ايران آمار دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل در اين کشور را ۱۴۱ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يوسف نوری، رئيس مرکز آمار آموزش و پرورش گفته است که اين آمار در گروه سنی شش تا ۱۱ سال ثبت شده است.

او در عين حال اضافه کرد: "بر اساس آخرين بررسی‌های صورت گرفته، حضور تعدادی از اين افراد در مدرسه تأييد شده‌، اما در سامانه ثبت‌نام اينترنتی دانش‌آموزان ثبت نشده‌اند. تعدادی فوتی هستند که شناسنامه آن‌ها باطل نشده و تعدادی نيز خارج از کشور هستند، لذا آمار نهايی از بين اين ۱۴۱ هزار نفر بازمانده از تحصيل را بايد پس از اعلام استان‌ها منتشر کنيم. "

بر اساس اين گزارش در حال حاضر ۱۲ ميليون و ۲۷۹ هزار دانش‌آموز از مقطع ابتدايی تا پايان پيش‌ دانشگاهی در مدارس دولتی و غيردولتی در سراسر کشور مشغول به تحصيل هستند.

به گفته رئيس مرکز آمار آموزش و پرورش، ۵۳ هزار و ۶۱۲ مدرسه دولتی و حدود ۱۰ هزار مدرسه غيردولتی در سراسر ايران فعاليت دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.