ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: نمی‌گویم که نمی‌آیم

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که حضور خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری را به طور کامل رد نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، او عصر یكشنبه، هشتم اردیبهشت ماه در پاسخ به درخواست نامزدی برای انتخابات از سوی شماری از خبرنگاران، نویسندگان، دانشجویان و طلاب اصلاح‌طلب گفت: "من نمی‌گویم كه نمی‌آیم ولی می‌گویم كه دولت بعدی با بدهی‌های زیادی سرو كار دارد."

او با بیان اینکه سیاست دولت در این هشت سال این بوده است كه نیروهای باسابقه را از میدان بدر كنند، اضافه کرد: " احمدی نژاد استاندار من بود، فرماندار من در خوی بود و بخشدار من در ماكو و می شناختمش ولی سیاستش این بود كه نیروهای انقلابی حذف و بدنام شوند. و امروز می بینیم كه سیاست ما بی برنامه و روز مره شده است."

رئیس مجمع تشخیص مصلحت با انتقاد از اینکه فقط 23 درصد از برنامه چهارم توسعه از سوی دولت احمدی‌نژاد اجرا شده، گفت: " اگر دولت هم نبود این 23 درصد اجرا می شد و شاید هم بیشتر چون كشاورز و كارمند و معلم و مردم به كار خودشان می پرداختند."

او همچنین با انتقاد از سیاست خارجی دولت، اضافه کرد: "در سیاست خارجی هم بد عمل شده است. ندای حل من مبارز می‌طلبند كه بیایید دعوا كنیم. بعد می‌گویند قطعنامه‌ها كاغذ پاره است بروید آب زیرش را بخورید. عهدنامه شورای امنیت برای لغوش باید دوباره اجماع شود و این اجماع برای كشور هزینه زیادی دارد. باید كلی از ما باج بگیرند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sina

    تو بودي که ولايت فقيه را انتخاب کردی و پای سرداران را به قراردادوپول و قدرت بازکردی و سپس طراحی ترور زنجيری را دادی و در زمان جنگ شعار بيت المقدس از کربلا ميگذرد ميدادی واز اعدامهاي هزاران نفری حمايت کردی و همچنان پشت ولی خود ساخته ايستاده ای و......

  • mmansour piry khanghah

    اقای رفسنجانی داره زمینه باج دهی و سرسپردشدن خود  را آماده میکند که با خیال راحت بتواند به جمع باند چپاولگر غربی بپیوندد و دهان کسانی که معتغدند این فرد ناسالم سیاسی در وقایع ۸۸ با غرب زد و بند داشت را هم ببندد. آخوند را هر کارش کنی باز هم به فکر شکم و شکم به پایین خود است!استثنا یک در ده هزار هم امکان دارد.