ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گزارش تصویری از زندان زنان قرچک

طبق گزارش‌های منتشر شده، زندانیان محبوس در زندان قرچک نه تنها از کمبود تجهیزات بهداشتی و کمبود امکانات دیگر رنج می‌برند بلکه به ‌دلیل قرار گرفتن این زندان در بیابان‌های حوالی شرق تهران و نبود راه‌های ارتباطی کافی، ملاقات هفتگی خانواده‌ها با زندانیان نیز با دشواری انجام می‌شود. عکس: تهمینه رحمانی

ندامتگاه شهرری، معروف به زندان زنان قرچک ورامین به عنوان یکی از بدنام‌ترین زندان‌های ایران شناخته می‌شود. در حال حاضر این زندان برای نگهداری زندانیان زن با جرایم غیر‌سیاسی (عمدتا جرایم مربوط به مواد مخدر) در تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد اما طبق اعلام منابع حقوق بشری ۱۷ زندانی با جرایم سیاسی هم در این زندان نگهداری می‌شوند.

به نقل از سایت بیدارزنی گذران حبس در زندان قرچک ورامین بسیار گران است و زندانیان از دسترسی به آب شرب سالم، غذای استاندارد، البسه و حق تماس تلفنی محروم هستند. غذای ناکافی و تهیه شده از مواد غذایی نامرغوب، زندانیان را وادار به خریدن کنسروهایی با گرانی پنج برابری قیمت درج شده بر محصول می‌کند.

به تازگی خبرگزاری دانشجو، وابسته به بسیج دانشجویی، گزارشی تصویری از این زندان منتشر کرده است؛ اما این تصاویر چندان روایتگر رنج زندانیان نیستند.

در این تصاویر فضاهایی مانند حیاط زندان، کارگاه‌های تولیدی و صف تلفن دیده می‌‌شود. 

پایین و بالا بگیرید و بکشید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.