ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخست‌وزير پيشين اسرائيل خطر برنامه هسته‌ای ايران را غلوآميز دانست

از نظر ايهود اولمرت، نخست‌وزير

از نظر ايهود اولمرت، نخست‌وزير پيشين اسرائيل، در مورد خطر برنامه اتمی ايران غلو شده است.

به گزارش خبرگزاری اتريش، ايهود اولمرت روز گذشته در کنفرانسی که از سوی جروزاليم پست در نيويورک برگزار شده بود گفت برنامه اتمی ايران از سال‌ها پيش پيشرفتی نداشته و هنوز از "خط قرمز"ی که بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل تعيين کرده بود، عبور نکرده است.

اولمرت در همين حال تأکيد کرد که ايران بايد اين گفته آمريکا که برای عدم دستيابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای هر چه لازم باشد انجام خواهد داد را جدی بگيرد.

ايهود اولمرت که از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۰۹ نخست‌وزير اسرائيل بود گفت در زمان وی کارشناسان گفته بودند ايران حداکثر تا سال ۲۰۰۹ می‌تواند به قدرت هسته‌ای دست يابد اما اکنون در سال ۲۰۱۳ تهران هنوز نتوانسته‌ است به اين سلاح دست پيدا کند.

رئيس‌جمهور پيشين اسرائيل در بخش ديگری از سخنان خود از راه حل دو دولت اسرائيل و فلسطين در حل بحران خاورميانه دفاع کرد و گفت اگر به اين مهم دست نيابيم اين خطر وجود دارد که اسرائيل در سطح جهان منزوی شود.

وی گفت ادامه اشغال مناطق فلسطينی توسط اسرائيل ديگر مورد پذيرش جهانيان قرار نمی‌گيرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.