ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار تلويحی وزير اطلاعات ايران به هاشمی رفسنجانی

حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران

حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران بدون نام بردن از اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به شکل تلويحی به او هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حيدر مصلحی گفت: "کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به دليل يک سری ملاحظات او را مانند آن دو تن ديگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب يادش رفته اين آقا در فتنه چه نقشی ايفا کرده است."

وزير اطلاعات همچنين از آن‌چه که "منجی‌سازی کاذب" خواند انتقاد کرد و گفت: "کسی که خود را پيشگوی حوادث ۸۸ عنوان می‌کند و می‌گويد «من گفتم، من بيانيه دادم» در حقيقت پيشگويی نکرده است، ما اطلاعات دقيقی داريم که اين آقا در فتنه دست داشته است."

چهار روز پيش اکبر هاشمی رفسنجانی گفته بود تمام حرف‌هایی که در مورد رويدادهای سال ۸۸ زده و روی نوار ضبط شده است محقق شده است و اگر به نظرات او عمل می‌شد، مسائل آن سال پيش نمی‌آمد.

مصلحی با اشاره به نامه‌ای که هاشمی رفسنجانی پيش از برگزاری دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در سال ۸۸ در مورد مناظره تلويزيونی محمود احمدی‌نژاد، از نامزدهای وقت رياست جمهوری به آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نوشته و در آن از برخی مسائل انتقاد کرده بود، گفت: "زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه‌ها را بيان فرمودند چه کسی بود که نامه بدون سلام عليکم داد."

اشاره وزير اطلاعات به خطبه‌های معروف آيت‌الله خامنه‌ای در ۲۹ خردادماه ۱۳۸۸ است که در آن به‌شدت به کسانی که به نتايج انتخابات رياست جمهوری دهم انتقاد داشتند و مخالفان نظام حمله کرد.

وزير اطلاعات همچنين تأکيد کرد که طبق نظر رهبر جمهوری اسلامی "همه جريان‌ها در انتخابات می‌توانند حاضر شوند اما بايد زاويه خود را با مسير امامت و ولايت روشن کنند."

وزير اطلاعات ايران اين سخنان را در حالی بيان می‌کند که برخی از کسانی که خواهان تغيير وضعيت موجود هستند، در آستانه انتخابات رياست جمهوری يازدهم که قرار است ۲۴ خردادماه برگزار شود خواهان کانديداتوری اکبر هاشمی رفسنجانی شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.