ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کلمه: ۱۰ زندانی سياسی در ايزوله کامل هستند

۱۰ زندانی سياسی در ايران

۱۰ زندانی سياسی در ايران شش روز است که به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين منتقل شده‌اند. تارنمای کلمه که اخبار مخالفان حکومت ايران را منتشر می‌کند، می‌گويد اين زندانیان در "ايزوله کامل" به سر می‌برند.

به گزارش تارنمای کلمه، "خبرهای نگران کننده‌ای درباره وضعيت سلامتی تعدادی از اين زندانيان می‌رسد."

کلمه می‌گويد يکی از اين زندانيان به نام محمد ابراهيمی در سلول انفرادی "دچار خون‌ريزی ريه شده و به همين علت به بهداری زندان منتقل شده و پس از ساعتی بعد اين زندانی به همراه کپسول اکسيژن به سلول بازگردانده شده است."

سعيد مدنی، عبدالله مومنی، ابوالفضل عابدينی نصر، سيامک قادری، اميرخسرو دليرثانی، محمد حسن يوسف‌پور سيفی، سعيد عابدينی، کامران ايازی، محمد ابراهيمی و پوريا ابراهيمی زندانيانی هستند که به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.

اين زندانيان به دليل اعتراض به يکی از نگهبانان زندان که با سيامک قادری "رفتار توهين‌آميزی" داشته، به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.

بر پايه اين گزارش "پنجره سلول‌های محل نگهداری اين زندانيان بسته نگه داشته می‌شود و به نگهبانان بند هم دستور داده شده که از هرگونه ارتباط آن‌ها با يکديگر جلوگيری شود."

ظاهراً مسئولان زندان گفته‌اند اين زندانيان تا ۲۰ روز در انفرادی نگه داشته می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.