ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجباری شدن لباس فرم برای کارکنان زن دانشگاه تهران

جعفرگل محمدی، مدیرکل امور فرهنگی

جعفرگل محمدی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران می‌گوید کارکنان زن این دانشگاه از سال جاری موظف به پوشیدن لباس فرم هستند.
او به خبرگزاری مهر گفت که این لباس فرم در راستای رعایت "حجاب و عفاف" به کارکنان این دانشگاه داده می‌شود.

به گفته محمدی کارکنانی که از این لباس استفاده نکنند به کمیته انضباطی کارکنان فراخوانده خواهند شد.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه اینکه حجاب و پوشش اساتید دانشگاه نیز کنترل خواهد شد، ادامه داد: "در چند سال اخیر اساتید خانم‌هایی که وارد دانشگاه می شوند، قبل از استخدام به آنها گفته می‌شود که باید حجاب و نوع پوششی که در دانشگاه عنوان شده است را رعایت کنند و اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفت، دانشگاه هم می‌تواند قرارداد آنها را یک طرفه فسخ کند. در واقع این موضوع شرط ضمن عقد قرارداد همکاری است."

او با اشاره به جداسازی بوفه‌های دانشجویی گفت در بعضی از سالن‌های مطالعه و قرائت‌خانه دانشگاه هم که "محل اختلاط" دختران و پسران بود، جداسازی اعمال شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • anonymous

    خوب اگر این دختر ها و پسر های جوان در دانشکاه همدیگر را نبینند و با هم اشنا نشوند تا از همدیگر خوششان بیاید و بعد هم با هم ازدواج کنند و خانواده ای تشکیل پدهند دیگر کی چنین فرصتی به دست خواهد امد!؟  مگر عمر ادمی چند سال است.  بعد ها اقایان می پرسند چرا جمعیت کشور رو به نزول است و راه می افتند یک برنامه ریزی دیگربرای احیای جمعیت میکنند .   چگونه میتوان جلوی طبیعت بشر را گرفت؟  کدام دین به عیر از کشیش های کاتولیک که تقزیبا همه شان هم **** هستند احتلاط زن و مرد را ممنوع کرده است؟  ایا این همه لواط که در ایران و کشورهای اسلامی رایچ است حاصل همین کژبینی ها و کزفهمی ها نیست؟   ایا واقعا بچه های جوان را --انهم نر ها را-- به دنبال صیغه موقت فرستادن توهین به انها و بشریت نیست