ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ثبت‌نام محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری

محمدرضا عارف، معاون اول محمد

محمدرضا عارف، معاون اول محمد خاتمی در دوران رئیس جمهوری‌اش، روز جمعه ٢٠ اردیبهشت (١٠ مه) با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در یازدهمین دوره ازانتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس عارف که از چهره‌های اصلاح‌طلب است به همراه "حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی" در ستاد انتخابات حاضر شده بود.

محمدرضا عارف که در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت است، تا کنون سمت‌هایی همچون معاونت و قائم مقامی وزیر در وزارت فرهنگ و آموزش عالی، ریاست دانشگاه تهران، وزارت پست و تلگراف و تلفن و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را بر عهده داشته است. او همچنین یکی از اعضای موسس بنیاد باران، موسسه فرهنگی نزدیک به محمد خاتمی است.
انتخابات ریاست جمهوری روز بیست و چهارم خرداد ماه جاری برگزار می‌شود و داوطلبان حضور در رقابت‌های این دوره فقط تا فردا، شنبه،برای ثبت‌نام فرصت دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.