ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ثبت‌نام رضایی، حدادعادل، زاکانی و اعلمی برای نامزدی ریاست جمهوری

محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل،

محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل، محمدرضا عارف، علیرضا زاکانی و اکبر اعلمی از جمله چهره‌های سرشناسی هستند که روز جمعه، بیستم اردیبهشت ماه در چهارمین روز از زنان تعیین شده برای ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، با نام‌نویسی در وزارت کشور آمادگی خود را برای ورود به این رقابت اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، حداد عادل، نماینده اصولگرای مجلس به نمایندگی از ائتلاف ۲+۱ کاندیدای ریاست جمهوری شده و گفته است که این ائتلاف گزینه نهایی خود را پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت نامزدها، اعلام می‌کند.

محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران نیز امروز پس از نماز جمعه تهران با همراهی شماری از حامیانش برای ثبت‌نام به وزارت کشور رفت. حسنعلی نوری، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور این حرکت محسن رضایی را یک اقدام تبلیغاتی عنوان کرد و خواستار پیگیری این مسئله از وی قوه قضاییه شد.

علی فلاحیان، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، حسن روحانی، صادق واعظ‌زاده، محمدباقر خرازی، محمدرضا غرضی، محمد سعیدی‌کیا، کامران باقری لنکرانی و روح‌الله احمدزاده کرمانی از دیگر چهره‌های سرشناسی هستند که در روزهای گذشته ثبت‌نام کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • kaveh

    يک عده امنيتي و پاسدار و بازجو کانديدا شده اند تا باز مملکت را بچاپند !

  • omid

    اگر اينها سرشناس هستند! بدابحال مردم و مملکت !

  • karim

    همه دکتران جمعند.! يکشبه ايران بهشت ميشود و دلار به 7 تومان بر ميگردد.!