ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه اعتراضی ۱۵۰ نماینده مجلس به سخنان اخیرهاشمی رفسنجانی

۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی

۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای نسبت به سخنان اخیر اکبر هاشمی رفسنجانی درباره "سرجنگ نداشتن" با اسرائیل اعتراض کردند.

به گزارش تارنمای خبرآنلاین، نمایندگان امضاکننده این بیانیه سخنان هاشمی رفسنجانی درباره اسرائیل را مصداق "فاصله گرفتن از اندیشه‌های امام" دانسته‌اند.

آنها از هاشمی رفسنجانی خواسته‌اند که به اندیشه‌های آیت‌الله خمینی و رهبر جمهوری اسلامی ایران بازگردد و "فاصله خود را از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب اسلامی را از مبانی خود تهی گردانند، حفظ کند."

در بخشی از این نامه آمده است: " آقای هاشمی به خوبی می‌داند و حتماً در پیش خود و خدای خود اذعان خواهند کرد که جامعه باز امروز که توأم با سلایق مختلف است به مراتب بازتر و آزادتر از زمان حاکمیت ایشان است و این افتخار نه منصوب بر فرد خاصی است، بلکه قدرتمند شدن توده‌های مردم و خارج شدن مناصب از دست خانواده‌های تما‌میت‌ طلب است که شما آنها را نیروهای با سابقه می‌نامید. انحصار حضرتعالی در نیروهای خاص مشکلی بود که مردم را از نظام فاصله انداخت."

امضاکنندگان نامه با حذر دادن هاشمی رفسنجانی از "چنگ انداختن بر صورت ولایت" نوشته‌اند: "مردم در مقطعی که شما اداره امور کشور را عهده دار بودید، بارها نارضایتی خود را از نحوه اداره کشور توسط حضرت عالی ابراز داشتند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.