ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر احمدی‌نژاد اقدام وی در جريان ثبت نام مشايی را قانونی دانست

روابط عمومی دفتر محمود احمدی‌نژاد،

روابط عمومی دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران با انتشار اطلاعيه‌ای اعلام کرد که همراهی احمدی‌نژاد با اسفنديار رحيم مشايی در هنگام ثبت ‌نام انتخابات رياست جمهوری يازدهم رفتاری غيرقانونی نيست.

اين اطلاعيه در حالی منتشر شده که در دو روز اخير نسبت به حضور احمدی‌نژاد همراه با مشايی در وزارت کشور واکنش‌های تندی را عليه رئيس‌جمهور ايران برانگيخت و امروز نيز بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس ایران در نامه‌ای خطاب به قوه قضائیه خواستار رسیدگی قانونی به اين موضوع شدند.

اطلاعيه دفتر رئيس‌جمهور ايران مجرم شناختن احمدی‌نژاد را "برخلاف قواعد حقوقی و اخلاق اسلامی" دانسته و انتقادات به وی را "اتهام و اهانت" به او خوانده است.

اين اطلاعيه آورده است: "آن‌چه که در قانون انتخابات جرم شناخته شده است حمايت مقامات اجرايی و نظارتی دخيل در امر انتخابات و در زمان رسمی تبليغات است. رياست جمهور جزء مقامات اجرايی که مستقيما در انتخابات مداخله دارند محسوب نمی‌شوند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.