ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در دو روز گذشته ۱۱ نفر در ايران اعدام شده‌اند

در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ نفر در شهرهای کرج، رشت و نوشهر اعدام شدند که يکی از اين اعدام‌ها در برابر ديدگان مردم انجام شد.

هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران اعلام کرد که سحرگاه چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت، سه زندانی که به اتهام قتل عمد به مرگ محکوم شده بودند در محوطه زندان رجايی‌شهر کرج اعدام شدند.

نام اين سه زندانی حميد شهرياری، مجيد شيرخوانلو و نصيری اعلام شده است.

همچنين در همين روز هفت زندانی متهم به حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر در محوطه زندان لاکان، زندان مرکزی شهر رشت به دار آويخته شدند.

نام اين زندانيان جهانگير گرگيج، هاشم بهار، شهرام حسن‌زاده، نعمت رجبی، فرهاد شيرازی، محمد زارعی و تورج امينی اعلام شده است.

بامداد روز گذشته، ۲۶ ارديبهشت‌ماه نيز حکم اعدام يک زندانی متهم به قتل به نام "م. ت" در برابر ديدگان مردم با حضور دادستان شهرستان نوشهر، فرماندهی انتظامی شهرستان، رئيس زندان، نماينده پزشکی قانونی نوشهر و با حضور خانواده مقتول به اجرا در آمد.

مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران می‌گويند اجرای حکم اعدام در ايران در طی سال ۱۳۹۱ نسبت به سال قبل از آن هشت درصد افزايش داشته است.

ايران پس از چين بيشترين آمار اعدام‌ها در جهان را دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.