ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"موج دستگيری حاميان دولت"

شبکه ايران، که از پشتيبانان

شبکه ايران، که از پشتيبانان دولت محمود احمدی‌نژاد است در گزارشی نوشته است در برخی استان‌های ايران نيروهای امنيتی که هويتشان معلوم نيست با ريختن به منازل چهره‌های حامی دولت آن‌ها را دستگير کرده‌اند.

اين شبکه همچنين اعلام کرده است که بهمن شريف‌زاده، از روحانيون حوزه علميه دو روز پياپی به دادسرای ويژه روحانيت احضار گرديده و همزمان پنج سايت حامی دولت نيز بدون اطلاع قبلی فيلتر شده‌اند.

شبکه ايران بدون اشاره بيشتر به جزئيات دستگيری‌ها نوشته است در تماس‌هايی که با مسئولان امنيتی و اطلاعاتی گرفته آن‌ها اين رفتارها را "خارج از ضابطه کار نيروهای زيرمجموعه" خود عنوان کرده‌اند.

اين شبکه حامی دولت نوشته است: "به نظر می‌رسد سناريويی برای تحت فشار قرار دادن دولت و حاميان آن طراحی شده است."

اين فشارها در حالی صورت می‌گيرد که منابع غيررسمی اصولگرايان در دو روز اخير بارها از رد صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی، نامزد انتخابات رياست جمهوری يازدهم، از سوی شورای نگهبان خبر داده‌اند.

اسمی نامزدهای تأييد صلاحيت‌شده فردا به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.