ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انباشت غیراصولی پسماند در «سراب قنبر» کرمانشاه

سایت دفع زباله سراب قنبر در جنوب کرمانشاه به دلایل مختلف در طول روز بارها دچار آتش‌سوزی‌ می‌شود و دود آن از نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است. آلودگی ناشی از آتش‌سوزی به مشکلات زیست محیطی دامن زده و سلامت ساکنان شهر یک میلیون نفری کرمانشاه را نیز به خطر می‌اندازد. عکس: فرزاد منتی

تولید گازهای اشتعال‌زا میان لایه‌های زیرین زباله‌ها در برخی مواقع منجر به بروز انفجارهای خفیف و آتش‌سوزی می‌شود.

سایت دفع زباله سراب قنبر در محلی مرتفع‌تر از دیگر نقاط شهر واقع شده است. به همین دلیل دود ناشی از سوختن زباله‌ها هنگام وقوع پدیده وارونگی هوا می‌تواند به بخش‌های کم ارتفاع شهر منتقل شود.

از آنجایی که جریان وزش باد در کرمانشاه نیمی از سال به سمت جنوب شرق است، دود ناشی از سوختن زباله‌ها در محدوده سراب قنبر را به روستاهای بخش سرفیروزآباد با حدود ۲۷ هزار نفر جمعیت منتقل می‌کند.

در بخشی از سایت دفع زباله سراب قنبر زباله‌های بیمارستانی کرمانشاه میان زباله‌های کهنه دفن می‌شود که این موضوع خطر دود حاصل از آتش‌سوزی‌ها را برای شهروندان چند برابر می‌کند.

گفته می‌شود به طور میانگین روزانه ۶۵۰ تن زباله در شهر کرمانشاه تولید می‌شود.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.