ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهروندان خبرنگار و پوشش جنگ در سوریه

خشونت در شهر استراتژیک قصیر

خشونت در شهر استراتژیک قصیر در سوریه همچنان ادامه دارد. به گفته شهروندان خبرنگار، برخی از درگیری‌هایی که در چند روز اخیر بین ارتش بشار اسد، نیروهای نظامی حزب‌الله و ارتش آزاد سوریه به وجود آمده، شدید و خونین بوده است.

ارتش آزاد سوریه و نیروهای بشار اسد هردو مدعی کنترل این شهر هستند و در این میان تنها شهروندان خبرنگارند که با دوربین‌های خود، صحنه‌هایی از این نبرد پرخشونت را به بیرون شهر قصیر مخابره می‌کنند. فیلم‌هایی که توسط این شهروندان، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ادعا می‌کنند که تماس شهر با بیرون کاملا قطع شده، تلفن‌ها قطع است، موبایل‌ها را کم و بیش مسدود کرده‌اند و حمله هوایی نیروهای بشار اسد مداوم است.

سازمان ملل متحد تخمین زده که بیش از ۷۰ هزار نفر از مردم سوریه در جریان درگیری‌هایی که از ماه مارس ۲۰۱۱ آغازشده، کشته‌شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

    سازمان امنیت و وزارت خارجه آلمان امروز به طور رسمی وضعیت شورشیان سوری،تروریستهای وهابی و تکفیری را بسیار وخیم اعلام و از پیروزی ارتش سوریه ابراز نگرانی کرده است. خشم مقامات صهیونیستی و همدستان ادم کش آلمانی انان نسبت به حمایت حزب اللّه لبنان از ارتش سوریه به شدتی است که وزیر خارجه آلمان دستور ایجاد محدودیت های اجتماعی و تحت کنترل قرار دادن شیعیان لبنانی مقیم آلمان را  به سازمان امنیت آلمان صادر نموده است.